301609
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 173-179.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozdział I. Cele nauczania matematyki: Cele kształcenia matematycznego w rozwoju historycznym, Układy ogólnych celów nauczania matematyki, Cele ogólne, specyficzne i wyniki nauczania matematyki, Cele wychowawcze, Cele matematyki użytecznej, Cele nauczania w różnych typach szkół, Zadania (cele) lekcji, Dobór treści do realizacji celów lekcji, Dobór metod do realizacji lekcji, Dobór środków dydaktycznych do realizacji celów nauczania, Ocena realizacji celów nauczania matematyki, Taksonomie celów nauczania, Operacjonalizacja celów, Cele powszechnego nauczania matematyki dla wszystkich. Wypisy.
Zawiera: Rozdział II. Lekcja matematyki: Program nauczania, Ogólne zasady nauczania matematyki, Metody nauczania, Przygotowanie się nauczyciela do lekcji, Typy, struktura i organizacja lekcji, Sterowanie procesami uczenia się, Kontrola postępów uczenia i wyników nauczania, Z praktyki. Wypisy.
Zawiera: Rozdział III. Z problematyki zadań matematycznych: Zadania, Wypisy.
Zawiera: Rozdział IV. Język matematyki w nauce i nauczaniu: Symbolika matematyczna, Terminologia matematyczna, Cele matematycznego kształcenia w odniesieniu do ścisłości i roli symboliki, Język naturalny a język sformalizowany, Wprowadzenie pierwszego symbolu literaowego, Użycie i rozumienie zmiennych, Dydaktyczne kryteria wyboru symboli w nauczaniu, Współczesne tendencje w przechodzeniu do symboliki opisującej o operującej na przykładzie wektorów, Dyktando symboliczne, Zapisy rozumowań, Rysunek, Niektóre zagadnienia związane z lekturą tekstu matematycznego. Wypisy.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej