301609
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 9-20: Matematyka w szkole. Do czego zmierzamy? / Ryszard Jerzy Pawlak, Agnieszka Pfeiffer.
Zawiera: S. 21-36 : O metodach badawczych stosowanych w dydaktyce matematyki (/ Anna Żeromska.
Zawiera: S. 37-54 : Wpływ typu intelektu na przyswajanie i stosowanie pojęć matematycznych / Małgorzata Przeniosło.
Zawiera: S. 55-87 : Wiązki środków motywacji charakterystyczne dla różnych typów zachowań uczniów wobec zadań matematycznych / Monika Czajkowska.
Zawiera: S. 89-106 : Dyscyplina i krytycyzm myślenia jako specyficzny rodzaj aktywności matematycznej / Maciej Klakla.
Zawiera: S. 107-128 : Wybrane aspekty języka szkolnych podręczników do matematyki do klas 4-6 szkoły podstawowej / Ludmiła Macedońska.
Zawiera: S. 129-134 : Trudności związane z transformacją słów na symboliczny kod matematyczny / Michaela Kaslová.
Zawiera: S. 135-138 : Problem niejednoznacznej interpretacji kodu matematycznego w języku mówionym / Jitka Šobrová.
Zawiera: S. 139-161 : Studium płaszczyzny - dydaktyczne i psychologiczne aspekty rozwoju pojęcia w kontekście uczniowskiej percepcji rysunku geometrycznego w planimetrii / Jan Konior.
Zawiera: S. 163-176 : Przygotowanie do uczenia geometrii na poziomie wczesnoszkolnym / Jerzy Tocki, Ewa Swoboda.
Zawiera: S. 177-182 : Piramidy liczb nieparzystych jako reprezentacja par goldbacha / Danuta M. Napierała, Mariusz S. Popenda.
Zawiera: S. 183-194 : Kształcenie nauczycieli oparte na doskonaleniu ich własnego warsztatu pracy. Z doświadczeń studiów podyplomowych "Matematyka w Nowej Szkole" prowadzonych w Akademii Podlaskiej w Siedlach / Celina Kadej.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej