301763
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera propozycję lekcji dla klasy I liceum poświęconej kształceniu umiejętności odbioru esejów. Temat: Tropem podróżnika - co warto obejrzeć w Orvieto? (Zbigniew Herbert "Il Duomo" z tomu "Barbarzyńca w ogrodzie".
Zawiera propozycję lekcji dla kl. III gimnazjum poświęconą rozwijaniu w uczniach świadomości gatunkowej reportażu. Temat: O sztuce widzenia reportażu, czyli kto do kogo mówi w tekście.
Zawiera propozycję lekcji dla kl. II liceum poświęconej rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w zakresie felietonu. Temat: Spotkanie z felietonem. Współczesność i historia lub Prus - felietonista bliski współczesnym.
Zawiera propozycję lekcji w kl. III gimnazjum poświęconą kształceniu umiejętności konstruowania recenzji. Temat: Integrowanie elementów konstrukcyjncy - informacji, analizy krytycznej i oceny w recenzji (na podst. filmu "Pan Tadeusz').
Zawiera propozycję lekcji poświęconej listowi motywacyjnemu dla kl. II lub III gimnazjum lub liceum. Temat: Jak napisać list motywacyjny?
Zawiera propozycję lekcji dla kl. V-VI szkoły podstawowej poświęconej streszczeniu. Temat: Napisz to zwięźlej.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 17-49 : O komunikacji językowej / Agnieszka Mikołajczuk.
Zawiera: S. 50-78 : Z problematyki stylu / Edyta Bańkowska.
Zawiera: S. 79-93 : O tekście / Joanna Jagodzińska.
Zawiera: S. 94-107 : Gatunek wypowiedzi / Ewa Wolańska.
Zawiera: S. 108-118 : Stylizacja. Intertekstualność / Ewa Kozłowska.
Zawiera: S. 119-148 : Kompozycja i spójność wypowiedzi językowej. Strategiczne pozycje tekstowe / Ewa Wolańska.
Zawiera: S. 149-166 : Układ graficzny strony i całości pracy. Bibliografia, przypisy, indeksy / Hanna Wszeborowska.
Zawiera: S. 169-220 : Esej - projekcja świadomości / Edyta Bańkowska.
Zawiera: S. 221-267 : Reportaż - uobecnienie prawdy o człowieku i świecie / Agnieszka Mikołajczuk.
Zawiera: S. 268-286 : Felieton - w wyostrzonym obiektywie / Hanna Wszeborowska.
Zawiera: S. 287-318 : Recenzja jako forma podwójnego dialogu / Ewa Kozłowska.
Zawiera: S. 319-330 : List motywacyjny / Ewa Wolańska.
Zawiera: S. 331-350 : Streszczenie jako ponadgatunkowa forma przetwarzania komunikatu / Adam Wolański.
Zawiera: S. 353-356 : Swoistość komunikacji językowej w sytuacji szkolnej / Edyta Bańkowska, Agnieszka Mikołajczuk.
Zawiera: S. 357-374 : Esej w szkole (etap IV edukacji) / Edyta Bańkowska.
Zawiera: S. 375-396 : Reportaż w szkole (III i IV etap edukacji) / Agnieszka Mikołajczuk.
Zawiera: S. 397-409 : Felieton w szkole (etap III i IV edukacji) / Joanna Jagodzińska.
Zawiera: S. 410-423 : Recenzja w szkole (etap III i IV edukacji) / Ewa Kozłowska.
Zawiera: S. 424-430 : List motywacyjny w szkole (etap III i IV edukacji) / Ewa Wolańska.
Zawiera: S. 431-439 : Streszczenie w szkole (etap II, III i IV edukacji) / Adam Wolański.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji dla klasy I liceum poświęconej kształceniu umiejętności odbioru esejów. Temat: Tropem podróżnika - co warto obejrzeć w Orvieto? (Zbigniew Herbert "Il Duomo" z tomu "Barbarzyńca w ogrodzie".
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji dla kl. III gimnazjum poświęconą rozwijaniu w uczniach świadomości gatunkowej reportażu. Temat: O sztuce widzenia reportażu, czyli kto do kogo mówi w tekście.
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji dla kl. II liceum poświęconej rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w zakresie felietonu. Temat: Spotkanie z felietonem. Współczesność i historia lub Prus - felietonista bliski współczesnym.
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji w kl. III gimnazjum poświęconą kształceniu umiejętności konstruowania recenzji. Temat: Integrowanie elementów konstrukcyjncy - informacji, analizy krytycznej i oceny w recenzji (na podst. filmu "Pan Tadeusz').
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji poświęconej listowi motywacyjnemu dla kl. II lub III gimnazjum lub liceum. Temat: Jak napisać list motywacyjny?
Zakres i zawartość: Zawiera propozycję lekcji dla kl. V-VI szkoły podstawowej poświęconej streszczeniu. Temat: Napisz to zwięźlej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej