301819
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: I. Dynamika pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole o placówce. II. Sposoby organizacji pracu uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 1. Graficzne przedstawienie sposobów pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami. 2. Opis sposobu pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Rola i zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami. Szablony: Karta indywidualnych potrzeb dziecka, Plan działań wspierających, Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Spis treści: I. Dynamika pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu, szkole o placówce. II. Sposoby organizacji pracu uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 1. Graficzne przedstawienie sposobów pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami. 2. Opis sposobu pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Rola i zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w procesie wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami. Szablony: Karta indywidualnych potrzeb dziecka, Plan działań wspierających, Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, Arkusz indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej