301315
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści: 1. Gra jako okno do poznawania dziecięego świata; 2. Gra edukacyjna; 3. Menedżment gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny "Dziecko i świat"; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier. Prezentowana książka oferuje zestaw 169 gier edukacyjnych. Zostały one opracowane wielofunkcyjnie w kontekście teoretycznym, metodycznym i praktycznym. Profesjonalnie rozumieć grę, wiedzieć, jak grać, uczyć grać siebie i dzieci, wszechstronnie projektować gry i wdrażać je do procesu edukacyjnego, a także dokonywać ich ewaluacji jest pedagogicznym mistrzostwem i artyzmem. Publikacja zawiera załączniki z narzędziami badawczymi: arkusz obserwacji KM37/1/6 dla dzieci w wieku 2-4 lat i arkusz obserwacji KM37/2/6 dla dzieci w wieku 5-6 lat, za pomocą których można prowadzić ewaluację gry.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [207]-221.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Spis treści: 1. Gra jako okno do poznawania dziecięego świata; 2. Gra edukacyjna; 3. Menedżment gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny "Dziecko i świat"; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier. Prezentowana książka oferuje zestaw 169 gier edukacyjnych. Zostały one opracowane wielofunkcyjnie w kontekście teoretycznym, metodycznym i praktycznym. Profesjonalnie rozumieć grę, wiedzieć, jak grać, uczyć grać siebie i dzieci, wszechstronnie projektować gry i wdrażać je do procesu edukacyjnego, a także dokonywać ich ewaluacji jest pedagogicznym mistrzostwem i artyzmem. Publikacja zawiera załączniki z narzędziami badawczymi: arkusz obserwacji KM37/1/6 dla dzieci w wieku 2-4 lat i arkusz obserwacji KM37/2/6 dla dzieci w wieku 5-6 lat, za pomocą których można prowadzić ewaluację gry.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej