301268
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. metody nauki czytania: Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze wzrokowym (wizualnym) - "Elementarz" Mariana Falskiego, Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym - "Litery" Ewy i Feliksa Przyłubskich, Metoda barwno-dźwiękowa Heleny Metery - elementarz "Nauczę się czytać", Metoda fonetyczno-literowo-barwna Bronisława Rocławskiego, Metoda wprowadzania w świat pisma Ireny Majchrzak, Koncepcja nauki czytania według Glenna Domana, Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania Jagody Cieszyńskiej, Metoda Naturalnej Nauki Języka Wendy Pye, Metoda 18 struktur wyrazowych. Zawiera: Program zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Program zajęć dla uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 119-120.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Charakterystyka rozwojowa dzieci w wieku przedszkolnym: Specyficzne cechy rozwojowe dzieci sześcioletnich, Gotowość sześciolatka do podjęcia nauki w szkole.
Zawiera: Doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie metodyki pracy z dziećmi sześcioletnimi: Zadania szkoły i nauczycieli, Metody pracy z dziećmi sześcioletnimi ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących, Wybrane zagadnienia z metodyki edukacji polonistycznej, Pisanie, Metody nauki czytania, Ćwiczenia w mówieniu, Edukacja matematyczna.
Zawiera: Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb dzieci z dysfunkcjami.
Zawiera: Indywidualne lub grupowe programy pomocy psychologiczno-pedagogicznej - wiadomości wstępne: Edukacja społeczna, Edukacja polonistyczna, Język obcy nowożytny, Edukacja matematyczna, Edukacja przyrodnicza, Edukacja plastyczna, Edukacja techniczna, Edukacja muzyczna, Wychowanie fizyczne, Procesy poznawcze, Procesy emocjonalno-motywacyjne.
Zawiera: Aneks: Program zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów klasy I. Przykłady ocen opisowych uczniów klasy I.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: M.in. metody nauki czytania: Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze wzrokowym (wizualnym) - "Elementarz" Mariana Falskiego, Metoda analityczno-syntetyczna o charakterze funkcjonalnym - "Litery" Ewy i Feliksa Przyłubskich, Metoda barwno-dźwiękowa Heleny Metery - elementarz "Nauczę się czytać", Metoda fonetyczno-literowo-barwna Bronisława Rocławskiego, Metoda wprowadzania w świat pisma Ireny Majchrzak, Koncepcja nauki czytania według Glenna Domana, Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania Jagody Cieszyńskiej, Metoda Naturalnej Nauki Języka Wendy Pye, Metoda 18 struktur wyrazowych. Zawiera: Program zajęć dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu, Program zajęć dla uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej