302811
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pomiar satysfakcji i jakości : pacjent jako klient / Michał Dąbrowski. W: Magazyn Pielęgniarki i Położnej. - 2014, nr 6, s. 39-41.
Pojęcie jakości w kontekście klient - przedsiębiorstwo (pacjent - usługodawca). Klienci i konkurencja. Jakość i satysfakcja. Rodzaje satysfakcji. Prawa jakości. Pomiar satysfakcji klienta.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Pojęcie jakości w kontekście klient - przedsiębiorstwo (pacjent - usługodawca). Klienci i konkurencja. Jakość i satysfakcja. Rodzaje satysfakcji. Prawa jakości. Pomiar satysfakcji klienta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej