301880
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - założenia ogólne.
Zawiera: Charakterystyka dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz wskazówki do pracy dla nauczycieli: Uczniowie z upośledzeniem umysłowum, Uczniowie niewidomi i słabo widzący, Uczniowie niesłyszący i słabo słyszący, Uczniowie z autyzmem, Uczniowie z niepełnosprawnością ruchową, Uczniowie z chorobami przewlekłymi, Uczniowie z ADHD, Uczniowie z poważnymi zaburzeniami w komunikowaniu się, Uczniowie ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Uczniowie niedostosowani społecznie, zagrożeni niedostosowaniem społecznym, Uczniowie wybitnie zdolni.
Zawiera: Uwagi dotyczące realizacji poszczególnych części podstawy programowej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi: Komentarz do Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dotyczący wychowania przedszkolnego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Komentarze do poszczególnych obszarów wyodrębnionych w Podstawie programowej wychowania przedszkolnego, Komentarz do Podstawy programowej kształcenia ogólnego dotyczacy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Szczegółowe komentarze dotyczące realizacji wymagań programowych przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na I etapie edukacyjnym (klasy I-III), Szczegółowe komentarze dotyczące realizacji wymagań programowych przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na kolejnych etapach edukacyjnych z uwzględnieniem specyfiki przedmiotów i rodzaju zajęć edukacyjnych.
Zawiera: Słowniczek najważniejszych pojęć.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej