301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Terapia, neurorehabilitacja i wsparcie społeczne osób z zespołami otępiennymi / Bożena Grochmal-Bach.
Zawiera: Formy wsparcia rehabilitacji osób z niesprawnością wzrokową / Joanna Konarska.
Zawiera: Odkrywanie ekspresji językowej dziecka niemówiącego / Aneta Kochanowicz.
Zawiera: Dwujęzyczność niesłyszących a bilingwalne konteksty procesów edukacyjnych / Alicja Rakowska.
Zawiera: Wspomaganie psychomotorycznego rozwoju dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością ruchową / Piotr Majewicz.
Zawiera: Complex-PTSD i zaburzenie osobowości z pogranicza w diagnozie osób z doświadczeniem przemocy w dzieciństwie / Anna Seredyńska.
Zawiera: Specyfika terapii logopedycznej u dzieci z SLI / Anna Skoczek.
Zawiera: Wsparcie społeczne rodzin wychowujących niesłyszące dzieci w percepcji słyszącego rodzeństwa / Anna Grzebinoga.
Poczucie jakości życia osób z uszkodzonym narządem słuchu w kontekście psychospołecznych wskaźników / Anna Czyż.
Zawiera: Udział rodziny w procesie rehabilitacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną / Małgorzata Alberska.
Zawiera: Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym / Anna Grzebinoga, Nina Szalas.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Akademia Ignatianum (Kraków). Wydział Pedagogiczny.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej