302675
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część I. Psychologia mediów - filar edukacji medialnej.
Zawiera: Wstęp / Agnieszka Ogonowska.
Zawiera: Psychologia mediów - historia, obszar badań i perspektywy / Grzegorz Ptaszek.
Zawiera: Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcia modelowe / Agnieszka Ogonowska.
Zawiera: Media w życiu rodziny. Rodzaje mediacji korzystania z mediów / Anna Kołodziejczyk.
Zawiera: Edukacja psychologiczna w serialu HBO" "Bez tajemnic". Przez rozrywkę do poznania / Mariusz Makowski.
Zawiera: Część II. Pułapki medialnej rzeczywistości i psychologia odbioru.
Zawiera: Fazy materializacji idei na przykładzie Sherlocka Holmesa. Przyczynek do roli mediów w społecznym konstruowaniu rzeczywistości / Krzysztof Mudyń.
Zawiera: Zaufanie na dobre i na złe? Czynniki wzmacniające i osłabiające zaufanie do mediów / Lech Górniak.
Zawiera: Zobaczyć znaczy uwierzyć? Sugestia i dezinformacja w przekazie wideo / Konrad maj, Przemysław Matul
Zawiera: Wskaźniki skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego / Tatiana Popadiak-Kuligowska.
Zawiera: Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy / Małgorzata Kuśpit.
Zawiera: Część III. Nowe media i technologie.
Zawiera: Wizerunek marki jako pracodawcy w reklamie internetowej: o roli atrybutów funkcjonalnych i symbolicznych / Małgorzata A. Styśko-Kunkowska, Marta Najbert.
Zawiera: Własne dobro czy prawdziwa pomoc? Przykłady nowych form zachowań pomocnych za pośrednictwem internetu / Julia Zając.
Zawiera: Dialog z wirtualnym i wyobrażonym rozmówcą jako forma wsparcia i poprawy zdrowia psychicznego / Agata Pasikowska.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej