301425
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Autor
1.
Zawartość płyty CD: Cz. I. Konteksty sytemu wspierania uzdolnień uczniów - międzynarodowy, krajowy i regionalny. Cz. II. Uczniowie zdolni - jak ich rozpoznawać i wspierać? Czym są zdolności. Ponadprzeciętna inteligencja i ponadprzeciętne zdolności kierunkowe. Trudności w rozpoznawaniu uczniów zdolnych. Charakterystyka zdolnych uczniów. Metody pracy z uczniami zdolnymi. Sylwetka nauczyciela wspierającego zdolności swoich uczniów.
Cz. III. Psychopedagogiczne podstawy rozwijania myślenia twórczego w edukacji. Postawa twórcza i osobowościowe uwarunkowania twórczości. Co wspomaga a co hamuje rozwój kreatywności? Stymulatory i inhibitory twórczości w edukacji. Analiza wybranych programów i strategii związanych z rozwijaniem twórczości.
Cz. IV. Założenia organizacyjne i merytoryczne systemu pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim.
Programy zajęć pozaszkolnych i materiały metodyczne dla gimnazjum.
Słownik terminów psychologiczno-pedagogicznych i organizacyjno-metodycznych związanych z systemem pracy z uczniami zdolnymi: zdolności, rodzaje zdolności, uzdolnienia, talent/szczególne uzdolnienia, uczeń zdolny, uczeń uzdolniony, wieloczynnikowy model zdolności Franza J. Mönksa, inteligencja, uczeń zdolny w rozumieniu psychologicznym i potocznym.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zawartość płyty CD: Cz. I. Konteksty sytemu wspierania uzdolnień uczniów - międzynarodowy, krajowy i regionalny. Cz. II. Uczniowie zdolni - jak ich rozpoznawać i wspierać? Czym są zdolności. Ponadprzeciętna inteligencja i ponadprzeciętne zdolności kierunkowe. Trudności w rozpoznawaniu uczniów zdolnych. Charakterystyka zdolnych uczniów. Metody pracy z uczniami zdolnymi. Sylwetka nauczyciela wspierającego zdolności swoich uczniów.
Zakres i zawartość: Cz. III. Psychopedagogiczne podstawy rozwijania myślenia twórczego w edukacji. Postawa twórcza i osobowościowe uwarunkowania twórczości. Co wspomaga a co hamuje rozwój kreatywności? Stymulatory i inhibitory twórczości w edukacji. Analiza wybranych programów i strategii związanych z rozwijaniem twórczości.
Zakres i zawartość: Cz. IV. Założenia organizacyjne i merytoryczne systemu pracy z uczniami zdolnymi w województwie małopolskim.
Zakres i zawartość: Programy zajęć pozaszkolnych i materiały metodyczne dla gimnazjum.
Zakres i zawartość: Słownik terminów psychologiczno-pedagogicznych i organizacyjno-metodycznych związanych z systemem pracy z uczniami zdolnymi: zdolności, rodzaje zdolności, uzdolnienia, talent/szczególne uzdolnienia, uczeń zdolny, uczeń uzdolniony, wieloczynnikowy model zdolności Franza J. Mönksa, inteligencja, uczeń zdolny w rozumieniu psychologicznym i potocznym.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej