303157
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.204-213
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: I. Hasła "nowej szkoły" w poglądach dydaktycznych Bogdana Wroczyńskiego i Kazimierza Sośnickiego. 1. Rozwój dydaktyki polskiej w zarysie (1918-1939).
Zawiera: II. Hasła "szkoły pracy" - "szkoły twórczej" w polskiej dydaktyce międzywojennej.
Zawiera: III. Nauczanie całościowe w Polsce międzywojennej i próby jego kontynuacji: metoda zamierzeń, metoda ośrodków pracy, polska koncepcja nauczania łącznego i integralnego.
Zawiera: IV. Koncepcje samodzielnego uczenia się w procesie dydaktycznym w szkole polskiej (1918-1939): system pracowniany, uczenie się pod kierunkiem i jego modyfikacja w szkole polskiej.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej