303136
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteki, Dzieci, Młodzież ; 5.)
Publikacja stanowi kontynuację serii poświęconej problematyce kontaktu małego dziecka z literaturą. Niniejsze opracowanie dotyczy stosunku dziecka (w wieku między 4. a 6. rokiem życia) do literatury i sposobów poznania dzieła literackiego.
Zawiera przykłady zabaw z dzieckiem w wieku przedszkolnym inspirowane utworami poetyckimi (przykłady zabaw z czterolatkiem, przykłady zabaw z pięciolatkiem, przykłady zabaw z sześciolatkiem).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: DZIECKO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I LITERATURA: Co potrafi dziecko w wieku od 4. do 6. roku życia?, Formy aktywności cztero-, pięcio-, sześciolatka a środki artystycznego wyrazu.
Zawiera: LITERATURA, KTÓRA PROWADZI: "Gdy idziesz dróżką, nóżka za nóżką...", "Gdy siedzisz cicho w ciepłym kąciku...", "Gdy odgadujesz, lepiej się czujesz...", "Gdy wirujesz... - odlatujesz...".
Zawiera: Dziecko wśród słów i obrazów: Dlaczego ważna jest poezja?, Kilka odpowiedzi na trudne pytania, Po co dziecku baśń?, Parateatr, czyli między "naprawdę" i "na niby".
Zawiera: WSPÓŁNA LEKTURA: Co ja Ci czytam?, W przedszkolu..., Kanon lektur przedszkolaka, Przykłady zabaw z dzieckiem w wieku przedszkolnym inspirowane utworami poetyckimi, Dobre rady na każdy (k)rok czytania.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Publikacja stanowi kontynuację serii poświęconej problematyce kontaktu małego dziecka z literaturą. Niniejsze opracowanie dotyczy stosunku dziecka (w wieku między 4. a 6. rokiem życia) do literatury i sposobów poznania dzieła literackiego.
Zakres i zawartość: Zawiera przykłady zabaw z dzieckiem w wieku przedszkolnym inspirowane utworami poetyckimi (przykłady zabaw z czterolatkiem, przykłady zabaw z pięciolatkiem, przykłady zabaw z sześciolatkiem).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej