301347
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dziecięce sposoby radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi. Co decyduje o skuteczności terapii pedagogicznej? O kształtowaniu motywacji do pracy u dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu. Problem drugoroczności. Kiedy terapeuta może powiedzieć dziecku i sobie "dość", czyli o sukcesie terapeutycznym. Czy terapię pedagogiczną dzieci z trudnściami w czytaniu i pisaniu można polubić?
Zawiera: Powinności nauczyciela przedmiotu. Powinności rodziców i terapeuty.
Zawiera: Aneks 1. Kształtowanie motywacji dziecka na terapii. Aneks 2. Opis pracy z dziecmi na terapii.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej