303136
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Innowacje i eksperymenty pedagogiczne - krok po kroku / Renata Zaborek. W: "Inspiracje". - 2012, nr 3-5 (2013, nr 1), s. 4-7.
Dokument nadrzędny: "Inspiracje".
Wyjaśnienie i ujednolicenie zapisów definiujących innowacje pedagogiczne jako nowatorskie rozwiązania programowe, organizacyjne lub metodyczne określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 9 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków prowadzenia działalności innowacyjnej i eksperymentalnej przez publiczne szkoły i placówki (Dz.U. Nr 56, poz. 506 z dnia 1 maja 2002). W artykule przedstawiono zakres innowacji, założenia innowacji, ewaluację innowacji pedagogicznej, proces wdrożenia innowacji oraz obowiązujące przepisy prawne w tym zakresie. Zawiera także literaturę przedmiotu.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Wyjaśnienie i ujednolicenie zapisów definiujących innowacje pedagogiczne jako nowatorskie rozwiązania programowe, organizacyjne lub metodyczne określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 9 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków prowadzenia działalności innowacyjnej i eksperymentalnej przez publiczne szkoły i placówki (Dz.U. Nr 56, poz. 506 z dnia 1 maja 2002). W artykule przedstawiono zakres innowacji, założenia innowacji, ewaluację innowacji pedagogicznej, proces wdrożenia innowacji oraz obowiązujące przepisy prawne w tym zakresie. Zawiera także literaturę przedmiotu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej