301345
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 356-375. Indeksy.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Etymologia pojęcia "wychowanie". Systematyzowanie wiedzy o wychowaniu. Teleologia wychowania. Aksjonormatywny status wychowania. Zasady wychowania. Wychowanie jako działanie. Wychowanie jako intersubiektywny efekt jedności działania - doznawania. Wychowanie jako spotkanie. Wychowanie w ujęciu systemowym. Wychowanie jako pielęgnacja, piecza. Wychowanie jako proces. Wychowania jako pomoc (wspieranie, wspomaganie, terapia). Wychowanie jako samorealizacja, samowychowanie. Wychowanie jako forma duchowa. Wychowanie jako ideologizacja i indoktrynacja. Granice wychowania. Pseudowychowanie.
Zawiera: Teoria rozwoju moralnego według: E. Eriksona (s. 109-110), J. Bowlby,ego (110-114), J. Habermasa (s. 121-126), J. Piageta (s.117-119), L. Kohlberga (s. 119-121, 142), L. Wygotskiego (s. 114-117)
Zawiera: Wychowanie jako spotkanie. Dodatek metodyczny / Sebastian Ciszewski.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zawiera indeks rzeczowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej