301347
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część I. Dziecko w przedszkolu - między tradycją a współczesnością.
Zawiera: Być wrażliwym na potrzeby dziecka - o edukacji przedszkolnej we Francji / Teresa Parczewska.
Zawiera: Historyczny i współczesny obraz edukacji przedszkolnej według koncepcji Friedricha Wilhelma FrObla / Barbara Bilewicz-Kuźnia.
Zawiera: Wizerunek przedszkola w świetle nazw placówek niepublicznych / Małgorzata Centner-Guz.
Zawiera: Część II. Nauczyciel europejski.
Zawiera: Zawód nauczyciela w perspektywach krajowych: Wielka Brytania, Holandia, Finlandia / Beata Papuda-Dolińska.
Zawiera: Nauczyciel małego dziecka w przestrzeniach edukacyjnych / Magdalena Grochowalska.
Zawiera: Wątpliwości i nadzieje - czyli nauczyciele przedszkoli o reformie edukacji / Iwona Zwierzchowska.
Zawiera: Część III. Metodyczne i organizacyjne rozwiązania w zakresie edukacji małęgo dziecka.
Zawiera: Współczesne metody pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym w Polsce i wybranych krajach europejskich / Agata Jacewicz.
Zawiera: Czego może nauczycć nas Reggio Emilia? / Janina Uszyńska-Jarmoc.
Zawiera: Metoda zuchowa Aleksandra Kamińskiego - tradycja i teraźniejszość / Teresa Parczewska.
Zawiera: Narzędzia myślowe TOC a proces efektywnego uczenia się dziecka / Dorota Kamińska.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej