301471
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: ZAGADNIENIA OGÓLNE - KWESTIE TEORETYCZNE. Współczesne przemiany literatury a dziennikarstwo. Prasa, radio, telewizja, internet / Maryla Hopfinger.
Zawiera: Dziennikarstwo jako literatura XXI wieku / Jerzy Jastrzębski.
Zawiera: Pisarstwo - dziennikarstwo. Wzajemne relacje. Uwagi wstępne / Jerzy Snopek.
Zawiera: Tożsamościowe problemy współczesnego dziennikarstwa / Karina Stasiuk-Krajewska.
Zawiera: MIĘDZY LITERATURĄ A DZIENNIKARSTWEM. Literatura XX i XXI wieku w kształceniu dziennikarzy. Zarys problemu / Andrzej Kaliszewski.
Zawiera: Literacki i dziennikarski punkt widzenia. Od reportażu do tabloidu / Maciej Kawka.
Zawiera: Dziennikarstwo "gonzo": epizod czy trwały trend w dziennikarstwie? / Zbigniew Bauer.
Zawiera: Literatura wobec pragmatyki warsztatu dziennikarskiego / Jacek Dąbała.
Zawiera: "Być może trafi się ciekawa rozmowa?". Uwagi na marginesie dwuautorskich form autobiograficznych / Grażyna Maroszczuk.
Zawiera: Między postdziennikarstwem a postliteraturą. Trylogia Millenium, Kalle Blomquist i nowa definicja wiarygodności dziennikarskiej w kulturze konwergencji / Małgorzata Lisowska-Magdziarz.
Zawiera: Literatura czy dziennikarstwo? Uwagi o reportażach prasowych wyróżnionych w konkursie Grand Press 2008 / Wojciech Furman.
Zawiera: Wpływ współczesnego dziennikarstwa na najnowszą polską dramaturgię / Dominika Szmyt.
Zawiera: Niegrzeczne dzieci eteru i druku. Czy język buntu jest wspólnym mianownikiem dla pisarek młodego pokolenia i radia sformatowanego? / Alicja Myśliwiec.
Zawiera: Elementy naturalizmu we współczesnej polskiej prasie masowej / Olga Białek-Szwed.
Zawiera: POGRANICZA. Pamięć przeszłości w mediach / Leon Dyczewski.
Zawiera: Oralność technologicznie kontrolowana / Małgorzata Czapiga.
Zawiera: Rola marki towarowej w Jeżycjadzie Małgorzaty Musierowicz. Tło powieściowe czy product placement? / Judyta Perczak.
Zawiera: Tekst w dobie internetu. Problem intertekstualności oraz lektury hipertekstualnej we Francji / Paulina Koszowska-Nowakowska, Franck Renucci.
Zawiera: Narracja, która sprzedaje, czyli opowieść o światach i o narracji w reklamie / Monika Marta Przybysz.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej na studiach drugiego stopnia.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej