303176
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Komisji Filologicznej / Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk. Wydział Filologiczno-Filozoficzny, ISSN 0137-642X ; t. 74.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kulturowe uwarunkowania wpisywania telewizji w edukację polonistyczną: Telewizja w PRL, Telewizja po transformacji ustrojowej, Wnioski.
Zawiera: Programy telewizyjne w nauczaniu języka polskiego: Audycje telewizyjne w programach nauczania i podstawach programowych języka polskiego, Programy telewizyjne na egzaminach maturalnych z języka polskiego, Telewizja jako środek dydaktyczny w kształceniu kulturowo-literackim, Telewizja jako element wzbogacający proces kształcenia polonistycznego, Telewizja jako środek współdziałający z kształceniem polonistycznym, Programy telewizyjne jako narzędzie kształcenia polonistycznego. Telewizja jako autonomiczny temat kształcenia polonistycznego, Wnioski.
Zawiera: Programy telewizyjne w licealnych książkach szkolnych do języka polskiego: Założenia metodologiczne, Edukacja telewizyjna w założeniach koncepcji programowych podręczników licealnych, Programy telewizyjne w licealnych podręcznikach do kształcenia językowego, Programy telewizyjne w licealnych podręcznikach do kształcenia kulturowo-literackiego, Wnioski.
Zawiera: Przygotowanie polonistów do kształcenia kompetencji medialnych uczniów: Miejsce mediów w kształceniu kompetencji zawodowych nauczycieli polonistów, Przygotowanie nauczycieli polonistów do realizacji zadań z zakresu edukacji medialnej w perspektywie badań własnych, Kwalifikacje nauczycieli do wykonywania zadań z zakresu edukacji medialnej, Integrowanie edukacji medialnej z kształceniem polonistycznym, Metody i środki dydaktyczne wykorzystywane w realizacji zadań edukacji medialnej.
Zawiera: Kompetencje audiowizualne licealistów w perspektywie badań własnych: Licealista jako odbiorca programów telewizyjnych (Rozumienie i interpretacja programu telewizyjnego, Typy odbiorców programu telewizyjnego, Kompetencja medialna), Uczeń odbiorcą talk show (Warsztat realizatorski, Stosunek świata przedstawionego do świata realnego, Ideologia, Wnioski z badań), Uczeń odbiorcą programu informacyjnego (Inscenizacje prawdy, Obiektywizm i bezstronność informacji, Struktura programu - Infotainment, Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej), Uczeń odbiorcą magazynu kulturalnego (Warsztat realizatorski, Iseologia programu, Konotacja programu, Telewizja psuje się od widza, Wyniki z badań ilościowych).
Zawiera: Budowanie kompetencji medialnych licealistów na lekcjach języka polskiego : Wprowadzenie i uzasadnienie, Projekt integrowania edukacji telewizyjnej z kształceniem polonistycznym, Model analizy programu telewizyjnego na lekcji języka polskiego, Obszary integracji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej