301824
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 20)
Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Zwraca uwagę na aspekty twórcze i innowacyjność w warsztacie dziennikarskim.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wywiad - jedna z form gatunkowych w dziennikarstwie : Wywiad - definicja pojęcia, Wywiad jako komunikacja, Wzorzec gatunkowy wywiadu dziennikarskiego, Cechy wywiadu dziennikarskiego.
Zawiera: Dziennikarz i jego rozmówca : Autorzy wywiadu, Dziennikarz - pytający gospodarz, Interlokutor - kompetentny erudyta, Walka o dominację w wywiadzie pomiędzy dziennikarzem i jego rozmówcą.
Zawiera: Pytania i odpowiedzi w wywiadzie : Struktura wywiadu, Pytania - różne sposoby zadawania pytań, Odpowiedzi - ważna reakcja rozmówcy, Zakłócenia przebiegu interakcji.
Zawiera: Wywiad w kontekście zachowań jego uczestników : Subiektywizm świadomy vs. subiektywizm nieświadomy, Grzeczność vs. agresja, Bliskość vs. dystans vs. ironia, Współpraca vs. konkurencja.
Zawiera: Twórcze myślenie : Myślenie - charakterystyka procesu, Historyczne ujęcie pojęcia "twórczość", Twórcze myślenie - przegląd stanowisk, Wielopoziomowa charakterystyka dzieł twórczych, Reprezentatywne cechy jednostek twórczych.
Zawiera: Zawód dziennikarz w kontekście działalności twórczej.
Zawiera: Wywiad telewizyjny jako proces twórczy : Specyfika wywiadu telewizyjnego,Wywiad telewizyjny w świetle cech twórczych, Formuła programu w kontekście nowości, Przebieg rozmowy w wymiarze sensowności, Uczestnicy wywiadu, Cechy twórcze wywiadu - podsumowania.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Publikacja jest innym niż dotąd spojrzeniem na wywiad telewizyjny jako gatunek. Zwraca uwagę na aspekty twórcze i innowacyjność w warsztacie dziennikarskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej