303267
Książka
W koszyku
Cz. I. Dzieci i rodzice jako uczestnicy edukacji. Relacje interpersonalne w grupie rówieśniczej uczniów z nadpobudliwością psychoruchową - doniesienie z badań. Rozwijanie asertywności w pierwszym etapie edukacyjnym. Umiejętność współpracy uczniów klas I a ich pozycja w grupie rówieśniczej. Praca z klasą - praca z grupą. Typy psychologiczne rodziców, czyli kilka słów do nauczcyieli o tym, jak mówić do rodziców, żeby chcieli współdziałać.
Cz. II. Język ojczysty i język obcy w kształceniu małego dziecka. Analiza morfologiczna legend jako sposób badania tekstów narracyjnych. Mowa dzieci wiejskich u progu nauki szkolnej. Znaczenie wczesnej opieki logopedycznej. Wczesna nauka języka w Europie - międzynarodowe badanie długofalowe. Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym.
Cz. III. Edukacja matematyczna i przyrodnicza w przedszkolu i szkole. Rozwijanie umiejętności heurytycznych w szkole - pomysł na wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci. Geometria w edukacji dzieci. Konstruowanie znaczeń przyrodniczych w przedszkolu - empiria czy transmisja? Dzieci eksperymentują - strategie nauczania-uczenia się i zakres poznawczej autonomii uczniów w programach i podręcznikach dla klas początkowych.
Cz. IV. Twórczy nauczyciel i uczeń. Edukacja artystyczna w przedszkolu - założenia, znaczenie, rozwiązania. Muzykoterapeutyczne umiejętności nauczycieli edukacji początkowej.
Cz. V. Dziesięć lat reform edukacyjnych w Polsce. Dziecko 6-letnie na progu szkolnym - jego umiejętności społeczno-emocjonalne. Przedszkolanka czy profesjonalista - zmiana czy zamiana? Zmiany programowe w edukacji przedszkolnej - tendencje i oczekiwania.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Cz. I. Dzieci i rodzice jako uczestnicy edukacji. Relacje interpersonalne w grupie rówieśniczej uczniów z nadpobudliwością psychoruchową - doniesienie z badań. Rozwijanie asertywności w pierwszym etapie edukacyjnym. Umiejętność współpracy uczniów klas I a ich pozycja w grupie rówieśniczej. Praca z klasą - praca z grupą. Typy psychologiczne rodziców, czyli kilka słów do nauczcyieli o tym, jak mówić do rodziców, żeby chcieli współdziałać.
Cz. II. Język ojczysty i język obcy w kształceniu małego dziecka. Analiza morfologiczna legend jako sposób badania tekstów narracyjnych. Mowa dzieci wiejskich u progu nauki szkolnej. Znaczenie wczesnej opieki logopedycznej. Wczesna nauka języka w Europie - międzynarodowe badanie długofalowe. Rola pomocy dydaktycznych w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym.
Cz. III. Edukacja matematyczna i przyrodnicza w przedszkolu i szkole. Rozwijanie umiejętności heurytycznych w szkole - pomysł na wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci. Geometria w edukacji dzieci. Konstruowanie znaczeń przyrodniczych w przedszkolu - empiria czy transmisja? Dzieci eksperymentują - strategie nauczania-uczenia się i zakres poznawczej autonomii uczniów w programach i podręcznikach dla klas początkowych.
Cz. IV. Twórczy nauczyciel i uczeń. Edukacja artystyczna w przedszkolu - założenia, znaczenie, rozwiązania. Muzykoterapeutyczne umiejętności nauczycieli edukacji początkowej.
Cz. V. Dziesięć lat reform edukacyjnych w Polsce. Dziecko 6-letnie na progu szkolnym - jego umiejętności społeczno-emocjonalne. Przedszkolanka czy profesjonalista - zmiana czy zamiana? Zmiany programowe w edukacji przedszkolnej - tendencje i oczekiwania.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej