301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kiedy rozpocząć naukę języków obcych w warunkach szkolnych?
Zawiera: Efektywność i celowość wczesnoszkolnego nauczania języków obcych.
Zawiera: Wczesnoszkolne nauczanie języków obcych w Polsce: Koncepcje i cele wczesnoszkolnego nauczania języków obcych, Krytyka założeń tradycyjnych koncepcji nauczania języków obcych.
Zawiera: Problemy organizacji wczesnoszkolnego nauczania języków obcych (Limit godzin, Kontynuacja nauki języków obcych, Integracyjne formy nauczania języków obcych, Liczebość grup, Kompetencje nauczycieli, Podstawowe formy zachowania i style uczenia się dzieci.
Zawiera: Metodyczne założenia wczesnoszkolnego nauczania języków obcych: Multisensoryczna prezentacja treści kształcacych, Kształcenie umiejętności spostrzegania, Nauka języka poprzez sensowne działanie, Nadrzędność sprawności receptywnych, Zapewnienie intensywnego kontaktu z językiem obcym, Stymulujący klimat lekcji, Eliminowanie stanów frustracji, Nauka poprzez zabawę, Niezbędność powtórzeń, Niezbędność wzmocnień, Uświadamianie postępów w nauce, Częsta zmiana aktywności i form pracy, Maksymalne stosowanie języka obcego, Pacynka ważnym źródłem językowego input, Sterowanie procesem dydaktycznym za pomocą pytań.
Zawiera: Ogólne zasady kształcenia kompetencji językowej : Nauczanie leksyki, Nauczanie gramatyki, Nauczanie rozumienia tekstu i mówienia, Nauczanie czytania i pisania, Nauczanie wierszyków i piosenek (walory dydaktyczne piosenek, wierszyków, rymowanek itp., metodyka wprowadzania tekstów piosenek i wierszyków w nauczaniu języków obcych).
Zawiera: Teksty narracyjne we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych : Przyczyny niedostosowania tekstów narracyjnych w nauczaniu języków obcych, Rola tekstów narracyjnych we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych, Teksty narracyjne zalecane do stosowania w nauczaniu języków obcych, Kryteria wyboru tekstów narracyjnych, Adaptacja tekstów, Metodyka pracy z tekstem narracyjnym (wprowadzenie tekstu narracyjnego, narracja opowiadania i jego inscenizacja, fantasy trip jako forma narracji, utrwalanie treści opowiadania).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej