301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: UCZEŃ Z WADĄ SŁUCHU W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ: Co to znaczy nie słyszeć? (Stopnie ubytku słuchu i możliwości ich kompresowania, Prawda czy fałsz na temat głuchoty?, Potencjalne niedobory językowe uczniów niesłyszących), Jak rozmawiać z uczniem niesłyszącym?
Zawiera: UCZEŃ NIESŁYSZĄCY W KLASIE : W jakim stopniu uczeń niesłyszący może skorzystać z lekcji prowadzonych z całą klasą?, Jakie wymagania można i należy stawiać niesłyszącemu uczniowi?
Zawiera: PODSTAWY METODYKI NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH: Cele nauki języka obcego (Znaczenie nauki języka obcego dla ucznia niesłyszącego, Rozwijanie sprawności uczenia się języków w kontekście rehabilitacji słuchu i mowy, Motywowanie do nauki języka obcego).
Zawiera: ORGANIZOWANIE NAUKI : Wybór podręcznika, Zajęcia indywidualne czy wspólne z klasą?, Ogólne zasady metodyki nauczania, Wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych.
Zawiera: ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI JĘZYKOWYCH I KOMUNIKACYJNYCH : Wzmacnanie indywidualnych predyspozycji poznawczych, Rozwijanie sprawności rozumienia i mówienia, Rozwijanie sprawności czytania i pisania.
Zawiera: OCENIANIE POSTĘPÓW : Wartość oceniania kształtującego, Dobór specjalnych kryteriów oceny sprawności językowych uczniów niesłyszących.
Zawiera: Z doświadczeń niesłyszących uczniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej