301742
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: PRAKTYCZNA TEORIA: Mózg - urządzenie wielofunkcyjne, Czytenia i pisanie (Pismo, czyli jak zapisać mowę, Pisanie - szyfrowanie, Czytenie - łamanie kodu), Spory wokół dysleksji (Dysleksja jako etykieta, Współczesne definicje dysleksji - analiza porównawcza, Czym jest dysleksja w cytowanych definicjach?, Objawy dysleksji w cytowanych definicjach, Przyczyny dysleksji w cytowanych definicjach, Wnioski), cZY MOŻLIWA JEST JEDNA DEFINICJA DYSLEKSJI?, dIAGNOZA DYSLEKSJI, "dZIKI KRULIG LÓBI TYMIANEG", CZYLI TRUDNOŚCI UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ, jĘZYKI BARDZIEJ I MNIEJ PRZYJAZNE OSOBOM Z DYSLEKSJĄ, uCZNIOWIE Z INNYMI ZABURZENIAMI W UCZENIU SIĘ, pROBLEMY EMOCJONALNE I FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ.
Zawiera: praktyka : Metodyka nauczania uczniów z dysleksją - zasady ogólne, "Nowoczesne" technologie w nauczaniu osób z dysleksją (Pomoc w pisaniu, ortografii, gramatyce, Pomoc w mówieniu, Pomoc w czytaniu i słuchaniu, Pomoc w uczeniu się, Słowniki, Internet, komunikacja, przenośne urządzenia elektroniczne.
Zawiera: METODYKA NAUCZANIA UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ - SZCZEGÓŁOWE WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI: Alfabet i literowanie, Korzystanie ze słownika, Słownictwo, Ortografia, Przestrzeń i czas, Gramatyka, Słuchanie ze zrozumieniem, Czytanie na głos, Czytanie po cichu, Poziom graficzny pisma, Tworzenie tekstu, Mówienie, Wymowa.
Zawiera: PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY PRACY Z UCZNIAMI Z DYSLEKSJĄ.
Zawiera: ORGANIZACJA PRACY Z UCZNIAMI Z DYSLEKSJĄ (przestrzeń w klasie, planowanie lekcji, , model nauczania).
Zawiera: ANALIZA OPINII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ.
Zawiera: PRAWA I OCENIANIE UCZNIÓW Z DYSLEKSJĄ.
Zawiera: ZAŁĄCZNIKI: Kwestionariusz objawów dysleksji w wybranym języku obcym dla gimnazjalistów, licealistów i studentów (KODWJO). Kwestionariusz "Na dobry początek", Przepis na dobre wypracowanie w 20. punktach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej