301739
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik przeznaczony dla nauczycieli, którzy chcą wspomóc matematyczny rozwój uczniów na I etapie edukacyjnym. Celem poradnika jest przekazanie nauczycielom uczącym w klasach I-III pomysłów, wskazówek i sugestii pozalekcyjnej pracy z uczniami chętnymi i zainteresowanymi matematyką. Uczniowie mają okazję rozwiązać szereg arytmetycznych, geometrycznych i geometryczno-arytmetycznych zadań w ramach proponowanych zajęć: "Chodniczki z kwadratów", "Fascynujący tysiąc", "Kolorowe pociągi", "Liczbowe zagadki", "W parku", "Kolorowe piłki", "Kwadraty i kwadratowe ramki", "Chodniczki wokół prostokatów", "
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Poradnik przeznaczony dla nauczycieli, którzy chcą wspomóc matematyczny rozwój uczniów na I etapie edukacyjnym. Celem poradnika jest przekazanie nauczycielom uczącym w klasach I-III pomysłów, wskazówek i sugestii pozalekcyjnej pracy z uczniami chętnymi i zainteresowanymi matematyką. Uczniowie mają okazję rozwiązać szereg arytmetycznych, geometrycznych i geometryczno-arytmetycznych zadań w ramach proponowanych zajęć: "Chodniczki z kwadratów", "Fascynujący tysiąc", "Kolorowe pociągi", "Liczbowe zagadki", "W parku", "Kolorowe piłki", "Kwadraty i kwadratowe ramki", "Chodniczki wokół prostokatów", "
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej