301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: MOWA I EMOCJE ZE STANOWISKA PSYCHOLOGII ROZWOJU CZŁOWIEKA: Mowa - definicje, funkcja, Gramatyka i słownik - etapizacja rozwoju (okres od urodzenia do wieku przedszkolnego, okres młodszoszkolny), Struktura procesu emocjonalnego (Emocje, cechy procesu emocjonalnego, Podłoże neurofizjologiczne procesów emocjonalnych, Rozwój emocji), Regulacyjna funkcja emocji (Emocje, a procesy umysłowe, a zachowanie się, a nastawienie).
Zawiera: PROBLEM KSZTAŁTOWANIA EMOCJI W PROGRAMACH NAUCZANIA I PODRĘCZNIKACH JĘZYKA POLSKIEGO W KLASIE II I III SZKOŁY PODSTAWOWEJ: Emocje, a program nauczania jęyzka polskiego w klasie II i III, Emocje a podręczniki do języka polskiego w klasie II i III.
WIELOSTRONNE NAUCZANIE I UCZENIE SIĘ W KLASACH I-III, A GOTOWOŚĆ DO WERBALIZACJI EMOCJI: Teoretyczne podstawy budowy lekcji w klasach I-III (Poglądy dydaktyków na budowę i typy lekcji, Budowa lekcji według teorii wielostronnego nauczania i uczenia się W. Okonia), Wzorcowa struktura lekcji oparta na nauczaniu-uczeniu się przez przeżywanie (Ekspresja dziecięca wyrażona przy pomocy języka werbalnego).
Zawiera: PRAKTYCZNE PRZYKŁADY LEKCJI ZAWIERAJACE MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA SKRÓCONEJ SKALI DYFERENCJAŁU SEMANTYCZNEGO C. E. OSGOODA PRZY REALIZACJI WSZYSTKICH DZIAŁÓW PROGRAMOWYCH JĘZYKA POLSKIEGO W KLASACH I-III (Rola skróconej skali dyferencjału semantycznego C. E> Osgooda jako narzędzia umożliwiającego werbalizowanie emocji, Propozycje metodyczne dla nauczycieli klas I_III prowadzących lekcjie zawierajace werbalizowanie emocji, Przykłady lekcji języka polskiego w klasach I-III poświęcone werbalizacji emocji).
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej