301722
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Problemy teoretyczne i organizacyjne związane z dojrzałością szkolną: Właściwości rozwoju psychicznego dzieci sześcio- i siedmioletnich, Dojrzałość szkolna, Indywidualne różnice rozwojowe w przygotowaniu dzieci do szkoły, Formy pracy psychopedagogicznej w zakresie wyrównywania startu szkolnego, Ćwiczenia korekcyjno-wyrównawcze jako metoda zapobiegania trudnościom szkolnym.
Zawiera: Materiały pomocnicze do pracy z dziećmi. Wyrównywanie zaburzeń rozwojowych: Ogólne założenia i zasady pracy stymulacyjno-wyrównawczej, Stymulacja rozwoju motorycznego, Stymulacja percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-słuchowej, Stymulacja percepcji słuchowej.
Zawiera: Załączniki: Zestaw ćwiczeń stymulacji rozwojowej, Konspekty zajęć: "Poprawne wypowiadanie się zdaniami", "Usprawnianie koordynacji wzrokowo-słuchowej. Segregowanie jako ćwiczenie wprowadzające do klasyfikacji", "Zaznajomienie z pojęciami "zdanie", "wyraz". Analiza zdań i ich porównywanie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej