301716
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: PSYCHOLOGICZNA PROBLEMATYKA UCZUĆ: Określenie uczuć (Kwestie terminologiczne, Znak przeżywania uczuciowego, Treść uczuć, Intensywność uczuć, Ekspresja uczuć, Doświadczenie uczuciowe).
Zawiera: KONCEPCJE UCZUĆ W WYBRANYCH TEORIACH POZNAWCZYCH: Koncepcja poznawczej oceny obiektu w teorii uczuć R. S. Lazarusa, Poglądy R. B. Zajonca, Związek uczuć z pamięcią według koncepcji G. H. Bowera, Teoria pętli ciągłego sprzężenia zwrotnego, Koncepcja relacyjna uczuć według N. H. Frijdy.
Zawiera: DYNAMIZMY UCZUĆ: Procesy kształtowania uczuć, Reguły funkcjonowania uczuć.
Zawiera: UWARUNKOWANIA ROZWOJU UCZUĆ U DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO: Uwarunkowania nabytkami rozwojowymi, Funkcje języka, umysłu i kultury w rozwoju uczuć.
Zawiera: ZAGADNIENIA UCZUĆ RELIGIJNYCH: Uczucia religijne w strukturze religijności (Świadomość religijna, Uczucia religijne, Decyzje religijne, Więź ze wspólnotą osób wierzących, Praktyki religijne, Moralność religijna, Doświadczenia religijne, Formy wyznania wiary), Rodzaje uczuć religijnych (Uczucie radości, miłości, strachu, gniewu).
Zawiera: ROZWÓJ UCZUĆ RELIGIJNYCH: Rozwój uczuć dziecka z uwzględnieniem uczuć religijnych, Czynniki rozwoju uczuć religijnych (Czynniki zewnętrzne, Czynniki wewnętrzne, Aktywizacja własna), Funkcje uczuć religijnych (Funkcje poznawcze uczuć religijnych, Funkcje uczuć religijnych w osiąganiu wyższego poziomu religijności człowieka, Funkcje społeczne uczuć religijnych).
Zawiera: PROGRAM BADAŃ WŁASNYCH: Problem badawczy, Hipotezy, Sposób prowadzenia badań i charakterystyka badanej populacji, Opis zastosowanych metod (Analiza psychometrycznej wartości stosowanych metod, Ocena waloru estetycznego prezentowanych obrazków, Ocena stopnia podobieństwa wypowiedzi dzieci), Sposób opracowania wyników badań, Sposób statystycznego opracowania danych.
Zawiera: SPOSÓB POŚREDNIEGO I BEZPOŚREDNIEGO OKREŚLENIA UCZUĆ RELIGIJNYCH PRZEZ DZIECI: Wyodrębnienie i nazywanie uczuć pozytywnych oraz negatywnych, Wyodrębnienie uczuć nazywanych i wywnioskowanych, Różnice między kategoriami określonych uczuć w badanych grupach, Różnice między kategoriami uczuć ujmowanych strukturalnie.
Zawiera: FORMALNA STRUKTURA UCZUĆ RELIGIJNYCH W ODNIESIENIU DO WIEKU I PŁCI: Relacje między zmienną wiek i płeć a formalną strukturą uczuć pozytywnych w ujęciu analizy korespondencji, Relacje między zmienną wiek i płeć a formalną strukturą uczuć negatywnych w ujęciu analizy korespondencji.
Zawiera: PSYCHOLOGICZNA ANALIZA UCZUĆ RELIGIJNYCH POD WZGLĘDEM ZRÓŻNICOWANIA TREŚCIOWEGO: Zestawienia ogólne uczuć, Charakterystyki treściowe wybranych uczuć (Uczucie radości, miłości, ciekawości, smutku, strachu).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej