301542
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 11)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wprowadzenie / Zenon Gajdzica.
Zawiera: Część I. Osoba niepełnosprawna w perspektywie przeżyć traumatycznych.
Zawiera: "Piętno" jako traumatyczny stan doznawanego upośledzenia społecznego (kontynuacja pilnej debaty nad oczekiwaną rehabilitacją społeczną osób przejawiających określoną ułomność) / Andrzej Radziewicz-Winnicki.
Zawiera: Kategorie opresyjne i nacechowane pozytywnie w deskrypcji sytuacji społecznej człowieka niepełnosprawnego / Zenon Gajdzica.
Zawiera: Niekorzystny wpływ traumatycznych wydarzeń życiowych na funkcjonowanie dzieci / Małgorzata Maria Dąbkowska.
Zawiera: Kilka obrazków z drogi życia - od piętna do akceptacji społecznej, czyli sytuacja matek dzieci niepełnosprawnych / Anna Gajdzica.
Zawiera: Macierzyństwo kobiet z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych / Dorota Lizoń-Szłapowska.
Zawiera: Część II. Wybrane problemy postaw społecznych wobec ludzi niepełnosprawnych.
Zawiera: Postawy młodzieży gimnazjalnej wobec osób niepełnosprawnych - analiza porównawcza / Janina Wyczesany.
Zawiera: Kampanie medialne a postawy studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych / Alicja Hruzd, Ewa Ogrodzka-Mazur.
Zawiera: Młodzi niepełnosprawni - w obliczu antycypowanej przyszłości / Jolanta Suchodolska.
Zawiera: Część III. Człowiek niepełnosprawny w perspektywie wsparcia społecznego.
Zawiera: Niepełnosprawność intelektualna - problemy opieki i wyzwania społeczne... / Teresa Zbyrad.
Zawiera: Środowiskowe uwarunkowania kompetencji społecznych młodzieży upośledzonej umysłowo / Anna Wojnarowska, Renata Zubrzycka.
Zawiera: Środowiska wsparcia dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Katarzyna Gabryś.
Zawiera: Współpraca szkoły kształcącej uczniów niepełnosprawnych z instytucjami zewnętrznymi / Anna Zamkowska.
Zawiera: Część IV. Edukacja i opieka osób niepełnosprawnych w perspektywie doświadczeń zagranicznych.
Zawiera: Etapy rozwoju szkolnictwa specjalnego we Francji: segregacja - adaptacja - integracja / Mariola Gańko-Karwowska.
Zawiera: W kierunku edukacji włączającej w Kanadzie / Małgorzata Gil.
Zawiera: Spojrzenie retrospektywne na studia w zakresie pedagogiki specjalnej w Ostrawie / Petr Franiok.
Zawiera: Jakość warunków życia mieszkańców Domu Opieki Społecznej w Osadnem / Ladislav Horňák, Ján Šrenkel.
Uwaga dotycząca języka
Wstęp równol. pol., ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej