306999
No cover
Article
In basket
Szacun za szacun / Jarosław Szulski. W: Emocje. - 2013, nr 1, s. 4-7.
Dokument nadrzędny: Emocje.
Co sprzyja budowaniu dobrych relacji w szkole? Jakie są najważniejsze niebezpieczeństwa związane z budowaniem dobrych relacji? Naj akie inne błędy są narażeni nauczyciele? Jak się przed nimi ustrzec?Jak zachować równowagę między oddaniem sie pracy a dbaniem o siebie? Życiowe aikido w szkole - czym jest? Jak zachęcać uczniów do działania, motywować do nauki? Czy uczniowie mogą być naszymi przyjaciółmi? Sposoby pracy z klasą (rytuały i skoncentrowana obecność, prawo do błędu, edukacja to nie tylko szkoła). DObra klasa, czyli jaka?.
Notes:
Summary, etc.
Zakres i zawartość: Co sprzyja budowaniu dobrych relacji w szkole? Jakie są najważniejsze niebezpieczeństwa związane z budowaniem dobrych relacji? Naj akie inne błędy są narażeni nauczyciele? Jak się przed nimi ustrzec?Jak zachować równowagę między oddaniem sie pracy a dbaniem o siebie? Życiowe aikido w szkole - czym jest? Jak zachęcać uczniów do działania, motywować do nauki? Czy uczniowie mogą być naszymi przyjaciółmi? Sposoby pracy z klasą (rytuały i skoncentrowana obecność, prawo do błędu, edukacja to nie tylko szkoła). DObra klasa, czyli jaka?.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again