301348
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Moduł I. Teoretyczne podstawy oceniania osiągnięć uczniów (czas realizacji: 6 godzin dydaktycznych). Scenariusz I: Miejsce oceniania w procesie kształcenia i jego przesłanki teoretyczne. Scenariusz II: Rodzaje oceniania a przedmiot i funkcje oceny. Scenariusz III: Podstawowe zniekształcenia w ocenianiu i ich źródła / Grażyna Szyling.
Zawiera: Moduł II - Stawianie celów kształcenia (uczenia się). Scenariusz I: Stawianie celów jako narzędzie regulacji pracy nauczyciela i ucznia. Scenariusz II:Cele a kryteria, wymagania i osiągnięcia ucznia. Bilans korzyści i kosztów stawiania celów według zasad oceniania kształtującego. Scenariusz III: Selekcja celów/kryteriów, czasowe priorytety. Scenariusz IV:Sposoby formułowania celów, kryteriów i wymagań. Scenariusz V: Zaplanowanie sprawdzania realizacji celów: planowanie kultury prezentowania osiągnięć / Klemens Stróżyński.
Zawiera: Moduł III - Praktyka informowania o osiągnięciach ucznia - informacja zwrotna. Scenariusz I: Informacja zwrotna (feedback) - aspekt komunikacyjny - integralna część dwustronnej komunikacji. Cechy konstruktywno-negatywnej informacji zwrotnej. Informacja zwrotna - aspekt dydaktyczny - narzędzie powodowania zmian, wzmacniania tego, co dobre i ukierunkowane na przyszłość. Scenariusz III: Praktyka szkolna wykorzystywania informacji zwrotnej kierowanej do szkół przez system egzaminów zewnętrznych. Treściowe znaczenie wyniku ucznia i szkoły na przykładzie sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego 2008. Scenariusz IV: Pozyskiwanie informacji zwrotnych od uczniów na temat sukcesów i trudności podczas rozwiązywania zadań. Doskonalenie umiejętności forumułowania informacji zwrotnych dla uczniów i rodziców / Maria Krystyna Szmigel, Małgorzata Baranowska.
Zawiera: Moduł IV - Praktyka informowania o osiągnięciach ucznia - ocena koleżeńska i samoocena. Scenariusz I: Kierunek rozwoju ucznia - praca nad samooceną. Scenariusz II: Znaczenie wiedzy ukrytej w kształtowaniu adekwatnej samooceny. Scenariusz III: Samoocena w praktyce - modyfikacja warsztatu pracy. Scenariusz IV: Ocenianie kształtujące w Finlandii - skuteczna praktyka i interesujące rozwiązania. Scenariusz V: Ocena koleżeńska w modelu uczenia się we współpracy / Lidia Pasich.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej