302385
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 13-21 : Alternatywy we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej / Ryszard Więckowski.
Zawiera: S. 22-38 : Niedostatki obecnego systemu nauczania początkowego i pożądane kierunki jego modernizacji / Maria Cackowska.
Zawiera: S. 39-53 : Edukacja poprzedzająca wstąpienie dziecka do szkoły - stan aktualny, możliwości i potrzeba modernizacji / Wanda Krawczyk.
Zawiera: S. 54-75 : Osobliwości esencjalnej budowy dydaktycznych czynności, kulturowych konstytuujących wczesną edukację dziecka. Teoretyczne, metodologiczne i praktyczne aspekty rekonstrukcji / Andrzej Pluta.
Zawiera: S. 79-93 : Tendencje zmian w systemach kształcenia nauczycieli dla potrzeb edukacji wczesnoszkolnej w II połowie XX wieku / Teresa Gumuła, Stanisław Majewski.
Zawiera: S. 94-102 : Propozycje zmian w systemie kształcenia nauczycieli / Janina Parafiniuk-Soińska.
Zawiera: S. 103-109 : Profesja - nauczyciel edukacji początkowej / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 110-119 : Podmiotowość nauczyciela w aspekcie zadań związanych z rozwojem dzieci w okresie wczesnoszkolnym / Wanda Dróżka.
Zawiera: S. 120-125 : Nowy nurt kształcenia pedagogów wczesnoszkolnych w Instytucie Pedagogiki UMK w Toruniu / Jadwiga Jastrząb.
Zawiera: S. 126-132 : Ocena przygotowania studentów kierunków pedagogicznych do twórczej pracy zawodowej (w świetle badań diagnostycznych) / Teresa Giza.
Zawiera: S. 133-139 : Nowa koncepcja programowo-metodyczna w zakresie kształcenia muzycznego nauczycieli klas młodszych / Andrzej Wilk.
Zawiera: S. 140-145 : O potrzebie kształcenia studentów wyższych szkół pedagogicznych w zakresie wychowania zdrowotnego / Bożena Zawadzka.
Zawiera: S. 146-149 : Zarys projektu kształcenia studentów pedagogiki wczesnoszkolnej (wariant modułowy) / Małgorzata Muszyńska.
Zawiera: S. 153-160 : O nową pozycję dziecka zdolnego na poziomie kształcenia wczesnoszkolnego / Wanda Grelowska.
Zawiera: S. 161-170 : Praktyczne możliwości bieżącego diagnozowania stanu rozwoju uczniów klas I-III w toku pracy dydaktycznej / Teresa Zabrodzka.
Zawiera: S. 171-173 : Adaptacja powszechnego programu edukacji wczesnoszkolnej do rewalidacji uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się / Maria Żywiczyńska.
Zawiera: S.174-176 : Funkcje rewalidacyjne i kształcące zajęć techniki w nauczaniu wczesnoszkolnym dzieci z trudnościami w uczeniu się / Agnieszka Marcinkiewicz.
Zawiera: S. 177-183 : Założenia organizacyjno-programowe kształcenia wczesnoszkolnego w Społecznej Szkole Podstawowej w Białymstoku / Irena Boreczko-Aksiucik.
Zawiera: S. 184-191 : Szkoła elementarna według koncepcji Marii Montessori w Starnbergu k. Monachium / Bożena Matyjas, Agata Gołąbek.
Zawiera: S. 192-197 : Możliwości edukacyjne dramy / Marek Świeca.
Zawiera: S. 198-202 : Wczesna edukacja muzyczna w programach nauczania wczoraj, dziś, jutro / Beata A. Przybyłowicz.
Zawiera: S. 203-217 : Współczesny kanon utworów wokalnych dla uczniów klas wczesnoszkolnych / Irena Szypułowa.
Zawiera: S. 218-228 : Zmiany poziomu wiadomości w zakresie wychowania fizycznego dzieci klas III / Elżbieta Cieśla, Małgorzata Markowska.
Zawiera: S. 229-234 : Kształcenie kompetencji ortograficzno-graficznych pisma uczniów na szczeblu nauczania początkowego / Małgorzata Kwaśniewska.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej