302386
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zadania edukacyjne zawarte w nowych podstawach programowych. Zadania szkoły na etapie edukacji wczesnoszkolnej i ich realizacja. Sposób ujmowania treści, metod i organizacji procesu kształcenia w nauczaniu całościowym (dobór i układ treści kształcenia, m.in. metoda projektów, metoda Decroly'ego). Edukacja wczesnoszkolna w ujęciu R. Więckowskiego. Zawiera osnowy zajęć.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Zadania edukacji wczesnoszkolnej. Od przedmiotowej do zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Propozycje rozwiązań metodycznych przy zastosowaniu nauczania zintegrowanego: Uwagi organizacyjno-metodyczne, Moja miejscowość jako czynnik inspirujący ośrodki zajęć w klasach niższych (Moje miasto - punktem wyjścia doświadczeń poszukujących dzieci młodszych, Nasze osiedle - miejscem kształtowania postaw prospołecznych, Moja wieś - przykładem budowania przywiązania do "małej ojczyzny" u dzieci w wieku wczesnoszkolnym). Świat przyrody jako źródło treści kształcenia wczesnoszkolnej (przygotowania przyrody do zimy, przygotowanie się ludzi do zimy). Zintegrowany ośrodek zajęć: Zegar w życiu człowieka. Propozycje zintegrowanych ośrodków tematycznych w edukacji wczesnoszkolnej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zadania edukacyjne zawarte w nowych podstawach programowych. Zadania szkoły na etapie edukacji wczesnoszkolnej i ich realizacja. Sposób ujmowania treści, metod i organizacji procesu kształcenia w nauczaniu całościowym (dobór i układ treści kształcenia, m.in. metoda projektów, metoda Decroly'ego). Edukacja wczesnoszkolna w ujęciu R. Więckowskiego. Zawiera osnowy zajęć.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej