302386
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: OGÓLNE ZAŁOŻENIA PRACY WYRÓWNAWCZEJ: Cele i kierunki pracy z dziećmi dyslektycznymi, Zasady prowadzenia zajęć wyrównawczych, Zasady korzystania z przedstawionego zestawu ćwiczeń.
Zawiera: ZAJĘCIA MANUALNE: Malowanie, rozluźnianie napięcia mięśniowego rąk (wypełnianie kolorem całej powierzchni papieru, malowanie form kolistych, malowanie form falistych, malowanie dużych konturowych rysunków), Usprawnianie końców palców (stukanie czubkami palców, malowanie suchym palcem, malowanie pęczkiem waty, modelowanie w glinie i plastelinie, wyrywanki, naklejanki, tworzenie mozaiki z gotowych ścinków, naklejanki z elementów wyrwanych z papieru z nacięciami, mozaika - wyrywanka, kompozycje z kolorowych pasków, kompozycje z różnych form, nawlekanie koralików, haftowanie na tekturach z dziurkami), Ćwiczenia graficzne (kreślenie form kulistych, kreślenie prosych linii łączących wyznaczone punkty - trafianie do celu, malowanie kredkami konturowych rysunków, kreślenie linii w ograniczonym polu, kopiowanie rysunków, rysowanie szlaczków i wzorów z elementów liter).
Zawiera: USPRAWNIANIE SPOSTRZEGANIA WZROKOWEGO I ORIENTACJI PRZESTRZENNEJ: Rozpoznawanie treści obrazków ukazywanych w krótkich ekspozycjach, dobieranie par jednakowych obrazków (swobodne dobieranie par, domino obrazkowe, dokładanka, dobieranka - gra zespołowa, loteryjka obrazkowa, dobieranka-odkrywanka), Układanie obrazków po lewej i prawej stronie (układanie poprzedzone pokazem czynności, rozpoznawanie i układanie obrazków wg instrukcji słownej, określenie położenia obrazka przez dziecko, układanie obrazków w szeregu wg kolejności, w jakiej były pokazywane, dobieranie części całego obrazka, układanie obrazków z części, dobieranie jednakowych form geometrycznych, układanie kompozycji z oddzielnych figur geoemetrycznych, układanie kompozycji geometrycznych z części, układanie według wzoru cały czas widocznego, układanie z pamięci, układanie wg instrukcji słownej, odtwarzanie linii różnie ukierunkowanych, rysowanie kompozycji geometrycznych za pomoca szablonów, kończenie zaczętych rysunków, rysowanie kompozycji geometrycznych wg wzoru).
Zawiera: USPRAWNIANIE ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ, KOORDYNACJI SŁUCHOWO-RUCHOWEJ I SŁUCHOWO-WZROKOWEJ: Odtwarzanie rytmu i wiązanie go z układem przestrzennym (zawiera przykłady ćwiczeń), Analiza zdań na wyrazy i wyrazów na sylaby (zawiera przykłady ćwiczeń), Rozpoznawanie i wyodrębnianie głosek z wyrazów (ćwiczenia).
Zawiera: CZYTANIE I PISANIE SYLAB: Utrwalenie znajomości liter i różnicowanie samogłosek i spółgłosek, Czytanie i pisanie sylab i wyrazów (przykłady ćwiczeń), Ćwiczenia poprawiające grafikę pisma.
Zawiera: CZYTANIE ZDAŃ I DŁUŻSZYCH TEKSTÓW : Czytanie i pisanie pojedyńczych zdań, Czytanie i pisanie tekstów z przesłoną (wybór ćwiczeń).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej