302407
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Trudności dydaktyczno-wychowawcze w literaturze.
Zawiera: Badania efektywności kształcenia w Polsce i na świecie.
Zawiera: Typologia trudności w nauczaniu.
Zawiera: Rozwój psychofizyczny dziecka a wychowanie.
Zawiera: Metody i techniki badania trudności w nauczaniu.
Zawiera: Plany nauczania edukacji wczesnoszkolnej.
Zawiera: Zmiany programów nauczania w klasach I-III w latach 1945-2000.
Zawiera: Etapy zmian programowych.
Zawiera: Ewolucja treści programów okresu transformacji ustrojowej w Polsce.
Zawiera: Uwarunkowania psychofizyczne dzieci do podjęcia nauki.
Zawiera: Środowisko rodzinne jako źródło trudności dziecka w nauczaniu wczesnoszkolnym.
Zawiera: Szkolne przyczyny trudności uczniów klas I-III.
Zawiera: Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze w zapobieganiu trudności dydaktycznych uczniów klas I-III.
Zawiera: Profilaktyka, diagnoza i terapia pedagogiczna w przezywciężaniu trudności w nauce uczniów klas I-III.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej