302425
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: INTEGRACJA W PROCESIE PRZEMIAN EDUKACYJNYCH: Ewolucja założeń programowo-organizacyjnych edukacji wczesnoszkolnej w Polsce w latach 1978-1999, Nowsze koncepcje integracji w edukacji wczesnoszkolnej, cele zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej.
Zawiera: NAUCZYCIELE W OBLICZU PRZEMIAN OŚWIATOWYCH: Postawy nauczycieli wobec strukturalnej i programowej reformy edukacji, Wiedza nauczycieli na temat procesu uczenia się i jego uwarunkowań, Postawy nauczycieli wobec narzędzi pomiaru osiągnięć szkolnych.
Zawiera: INDYWIDUALNE RÓŻNICE MIĘDZY DZIEĆMI W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ: Rozwijanie umiejętności poznawczych jako cel współczesnej edukacji wczesnoszkolnej, Poznawanie i uwzględnianie właściwości poznawczych dziecka jako warunek jego powodzenia w szkole, Wykorzystanie komputera w edukacji wczesnoszkolnej uczniów - możliwości i zagrożenia.
Zawiera: MATEMATYKA W KSZTAŁCENIU ZINTEGROWANYM: Podmiotowe determinanty uczenia się matematyki, Wykorzystanie zabawy w procesie kształcenia matematycznego uczniów klas początkowych, Rozwijanie myślenia twórczego uczniów klas początkowych w procesie kształecenia matematycznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej