302432
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: BAŚŃ W LITERATURZE: Miejsce baśni w kulturze, Badania nad baśnią literacką - przegląd stanowisk, Baśń w literaturze dla dzieci, Wartości moralne, poznawcze i estetyczne baśni.
Zawiera: Baśń w filmie: Baśń jako konwencja filmowa, Funkcja baśni filmowej we współczesnej kulturze audiowizualnej, Możliwości odbioru baśni filmowej przez dziecko w wieku wczesnoszkolnym, Przegląd badań nad odbiorem filmu, Rozumienie filmu w świetle teorii kognitywnej.
Zawiera: Zagadnienia metodologiczne badań własnych nad odbiorem baśni filmowej przez dzieci: Przedmiot i cel badań nad odbiorem baśni filmowej przez dzieci, Problemy i hipotezy badawcze, Charakterystyka badanej grupy, Wybrane metody i techniki badawcze.
Zawiera: Uwarunkowania odbioru baśni filmowej przez dzieci (analiza wyników badań): Analiza kompozycji baśni filmowej "Piękna i Bestia" i jej rozumienia przez dzieci, Analiza kompozycji baśni filmowej "Piotruś Pan" i jej rozumienia przez dzieci, Rozumienie baśni literackiej przez dzieci (charakterystyka grupy), Doświadczenie medialne dzieci (charakterystyka grupy), Analiza dokumentów szkolnych, Podsumowanie wyników badań.
Zawiera: Możliwości wykorzystania baśni filmowej w edukacji filmowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym: Zadania edukacji filmowej w kulturze zdominowanej przez mass media, Określenie funkcji baśni filmowej w działalności dydaktyczno-wychowawczej polskiej szkoły podstawowej na etapie zintegrowanego nauczania wczesnoszkolnego, Przygotowanie nauczycieli do wykorzystania edukacji filmowej w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej. Analiza sondażu diagnostycznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej