302870
Brak okładki
Książka
W koszyku
Umiejętność współdziałania i pracy w grupie jako jedna z kluczowych kompetencji współczesnego człowieka: grupa i jej struktura, dynamika, wymiary funkcjonowania, praca w grupie i warunkujące ją kompetencje, etapy rozwoju umiejętności współdziałania.
Grupowa praca uczniów w procesie szkolnej edukacji: nauka w parach - diadach, uczenie się wzajemne, uczenie się przez mówienie, nauczanie grupowe, metody uczenia kooperatywnego i uczenie się we współpracy, edukacyjna aktywność grupowa, praca grupowa formą organizacyjną procesu kształcenia.
Praca grupowa jako przedmiot badań: badania nad optymalizacją grupowego nauczania, kontrowersje wokół pracy grupowej uczniów w wieku wczesnoszkolnym, praca grupowa uczniów kształcenia zintegrowanego w świetle wyników własnych badań.
Możliwości rozwijania umiejętności efektywnego współdziałania w zespole i pracy w grupie w edukacji wczesnoszkolnej: miejsce pracy grupowej w wybranych współczesnych koncepcjach kształcenia zintegrowanego, projektowanie pracy grupowej uczniów klas I-III w wymiarze społecznym, projektowanie pracy grupowej uczniów klas I-III w wymiarze zadaniowym.
Kierowanie grupową pracą uczniów w wieku wczesnoszkolnym wyzwaniem dla nauczycieli: zadania, funkcje i kompetencje nauczycielskie sprzyjające kierowaniu pracą grupową uczniów, zasady komunikacji ułatwiające zespołową formę pracy, organizowanie przestrzeni edukacyjnej dla pracy grupowej uczniów.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Umiejętność współdziałania i pracy w grupie jako jedna z kluczowych kompetencji współczesnego człowieka: grupa i jej struktura, dynamika, wymiary funkcjonowania, praca w grupie i warunkujące ją kompetencje, etapy rozwoju umiejętności współdziałania.
Zakres i zawartość: Grupowa praca uczniów w procesie szkolnej edukacji: nauka w parach - diadach, uczenie się wzajemne, uczenie się przez mówienie, nauczanie grupowe, metody uczenia kooperatywnego i uczenie się we współpracy, edukacyjna aktywność grupowa, praca grupowa formą organizacyjną procesu kształcenia.
Zakres i zawartość: Praca grupowa jako przedmiot badań: badania nad optymalizacją grupowego nauczania, kontrowersje wokół pracy grupowej uczniów w wieku wczesnoszkolnym, praca grupowa uczniów kształcenia zintegrowanego w świetle wyników własnych badań.
Zakres i zawartość: Możliwości rozwijania umiejętności efektywnego współdziałania w zespole i pracy w grupie w edukacji wczesnoszkolnej: miejsce pracy grupowej w wybranych współczesnych koncepcjach kształcenia zintegrowanego, projektowanie pracy grupowej uczniów klas I-III w wymiarze społecznym, projektowanie pracy grupowej uczniów klas I-III w wymiarze zadaniowym.
Zakres i zawartość: Kierowanie grupową pracą uczniów w wieku wczesnoszkolnym wyzwaniem dla nauczycieli: zadania, funkcje i kompetencje nauczycielskie sprzyjające kierowaniu pracą grupową uczniów, zasady komunikacji ułatwiające zespołową formę pracy, organizowanie przestrzeni edukacyjnej dla pracy grupowej uczniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej