302825
Brak okładki
Książka
W koszyku
Postępowanie wspierająco-rehabilitacyjne niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Woli, gm. Miedźna. Placówka prowadzona jest przez Caritas Archidiecezji Katowickiej. Rola instytucji pomocowych w przeciwdziałaniu przemocy domowej. Idea programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie. Skuteczność programu korekcyjno-edukacyjnego na przykładzie powiatu żywieckiego. Programy, działania i projekty organizacyjne pomagające w odnalezieniu się byłych skazanych na rynku pracy. Działalność organizacji pozarządowych na rzecz readaptacji byłych więźniów w województwie świętokrzyskim. Placówki świadczące usługi na rzecz bezdomnych w województwie świętokrzyskim w latach 2008-2009. Cele, zadania oraz uwarunkowania prawne placówek wychowania przedszkolnego. Badania dotyczące pomocy dziecku i jego rodzinie zrealizowane w placówkach przedszkolnych na terenie woj. śląskiego. Zadania przedszkoli w zakresie pomocy dziecku i jego rodzinie. Pomoc materialna. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Instytucje świadczące pomoc dziecku i jego rodzinie. Diagnoza sytuacji rodzinnej dziecka. Specyfika form przemocy rodzinnej wobec dziecka. Zadania polskich instytucji i służb społecznych w dziedzinie przeciwdziałania przemocy w rodzinie - ujęcie systemowe. Opieka pedagogiczna nad dzieckiem jako ofiarą przemocy domowej - kierunki poszukiwań. Nabywanie języka a zaburzenia w rozwoju. Czas rozpoczynania pomocy dziecku i jego rodzinie. Dziecko z zaburzeniami w nabywaniu języka a jego rodzina. Kategorie pomocy dziecku z zaburzeniami w nabywaniu języka. Kontekst pomocy logopedycznej i społecznej.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 11-12 i przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Słowo wstępne / Anna Zawada.
Zawiera: Część I. DZIAŁANIA POMOCOWE W OBLICZU WSPÓŁCZESNYCH PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH.
Zawiera: Uwarunkowania aktywności społecznej liderów lokalnych - na podstawie badań fokusowych / Andrzej Kościołek.
Zawiera: Rola środowiska lokalnego w kompensowaniu potrzeb osób w podeszłym wieku / Anna Zawada.
Zawiera: Placówka Caritas miejscem wspomagania osób niepełnosprawnych intelektualnie. Na przykładzie Środowiskowego Domu Samopomocy w Woli / Danuta Kocurek.
Zawiera: Różne programy pomocy osobom niepełnosprawnym w nauce, pracy zawodowej i prawidłowym funkcjonowaniu społecznym / Halina Natora.
Zawiera: Programy korekcyjno-edukacyjne dla sprawców przemocy domowej. Kolejny krok w kierunku systemowych rozwiązań problemu przemocy w rodzinie / Katarzyna Piątek.
Zawiera: Programy unijne i organizacje pozarządowe w procesie readaptacji społecznej skazanych w Polsce / Marta Wilk, Łukasz Kołomański.
Zawiera: Część II. DZIECKO I JEGO RODZINA. OPIEKA I POMOC - ODNIESIENIA PRAKTYCZNE.
Zawiera: Program pomocy dziecku i rodzinie jako kierunek działalności współczesnego przedszkola / Anna Watoła.
Zawiera: Rodziny zastępcze jako wyzwanie dla dzisiejszej opieki nad dzieckiem z rodziny zagrożonej / Anna Zawada.
Zawiera: Opieka nad dzieckiem - ofiarą przemocy domowej / Ewa Kochanowska.
Zawiera: Zaburzenia w nabywaniu języka a możliwości wielospecjalistycznej i wielopłaszczyznowej pomocy / Danuta Pluta-Wojciechowska.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Postępowanie wspierająco-rehabilitacyjne niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Woli, gm. Miedźna. Placówka prowadzona jest przez Caritas Archidiecezji Katowickiej. Rola instytucji pomocowych w przeciwdziałaniu przemocy domowej. Idea programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie. Skuteczność programu korekcyjno-edukacyjnego na przykładzie powiatu żywieckiego. Programy, działania i projekty organizacyjne pomagające w odnalezieniu się byłych skazanych na rynku pracy. Działalność organizacji pozarządowych na rzecz readaptacji byłych więźniów w województwie świętokrzyskim. Placówki świadczące usługi na rzecz bezdomnych w województwie świętokrzyskim w latach 2008-2009. Cele, zadania oraz uwarunkowania prawne placówek wychowania przedszkolnego. Badania dotyczące pomocy dziecku i jego rodzinie zrealizowane w placówkach przedszkolnych na terenie woj. śląskiego. Zadania przedszkoli w zakresie pomocy dziecku i jego rodzinie. Pomoc materialna. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Instytucje świadczące pomoc dziecku i jego rodzinie. Diagnoza sytuacji rodzinnej dziecka. Specyfika form przemocy rodzinnej wobec dziecka. Zadania polskich instytucji i służb społecznych w dziedzinie przeciwdziałania przemocy w rodzinie - ujęcie systemowe. Opieka pedagogiczna nad dzieckiem jako ofiarą przemocy domowej - kierunki poszukiwań. Nabywanie języka a zaburzenia w rozwoju. Czas rozpoczynania pomocy dziecku i jego rodzinie. Dziecko z zaburzeniami w nabywaniu języka a jego rodzina. Kategorie pomocy dziecku z zaburzeniami w nabywaniu języka. Kontekst pomocy logopedycznej i społecznej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej