303296
Książka
W koszyku
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 70-[72].
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Sytuacja psychologiczna małego dziecka wobec przyspieszenia cywilizacyjnego.
Zawiera: Część pierwsza: CO robić, by małe dziecko mogło poczuć się "kimś" i żeby potrafiło przeżywać radość. 1. Zagnieżdżenie i eksloatacja. 2. Między gnieżdżeniem się a odkrywaniem nowych lądów. 3. SOcjalizacja we wspólnym gnieździe. 4.Królowanie. 5. Szybowanie - radość i uniesienie. 6. Radość pędu.
Zawiera: Część druga: Być sprawcą. 1. Wzmóc żywotność rozwojową władając ludźmi i przedmiotami. 2. Nieważkie i kolorowe, okrągłe i miękkie - balony. 3. Łatwo poddające się dotykowi: woda, piasek, groch, kasza i małe piłeczki. 4. Śliskie i lśniące - mydlana woda. 5. Utrwalić swój ślad - malowanie. 6. Testowanie postawy twórczej na przykładzie pewnej rury. 7. Hałasuję, więc jestem.
Zawiera: Część trzecia: Ożywianie więzi międzyludzkich - wybrane zagadnienia. 1. Socjalizacja przy wspólnym stole. 2. Twarzą w twarz. 3. Życiodajne spotkania z twarzą ludzką. 4. Swiatła rampy. 5. HIPO- i KYNOterapia - zwierzęta żywe i ciepły. Cywilizowanie agresji. Terapeutyczne Nic-Nie-Robienie i uważność Życzliwego Świadka.
Zawiera: Integrujace i dynamizujące działanie społecznie przezywanych emocji drogą ku kształtowaniu się uczuciowości wyższej.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej