301783
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Kształcenie na etapie elementarnym. Nauka jako element kształcenia.
Zawiera: Kreatywność dziecka: Kreatywne osiągnięcia dzieci, Dzieła dzieci, Kreatywność jako kompetencja dziecka, Znaczenie kreatywności w kontekście procesów kształcenia dziecka.
Zawiera: Modele rozwoju kreatywności u dziecka: Szukanie i zbieranie, Wymyślanie, Wprowadzanie zmian i zmiana przeznaczenia, Insceniozwanie.
Zawiera: Kształcenie estetyczne: Krótka historia sztuki dziecięcej, Dzieci i sztuka, Sztuka dziecięca jako kreatywno-estetyczne doświadczenie i komunikacja.
Zawiera: Fazy dziecięcego malowania: Ruch i ślad, Ślad i znaczenie, Znaczenie i symbol, Symbol i rzeczywistość.
Zawiera: Fazy dziecięcej twórczości: Ruch i kształt, Kształt i znaczenie, Postać i przestrzeń.
Zawiera: Projekty nakierowane na kreatywność. Kreatywność w kształceniu pedagogów i podjęciu współpracy z rodzicami.
Zawiera: Przykłady pracy projektowej: Karnawał zwierząt, Warsztaty dla rodziców "Domy w mieście", Wystawy sztuki dziecięcej (Spotkania z artystami, Współpraca z rodzicami, Pomieszczenia, Wybór dzieł, Katalog, Zapowiedź i zaproszenia, Organizacja ekspozycji, Wernisaż), Techniki artystyczne: Kolaże, Techniki druku, Techniki malowania, Figury i rzeźby. Atelier dziecięce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej