301786
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne. ISSN 2083-179X ; t. 20)
Zawiera recenzje następujacych książek: Wypych Agnieszka "Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą litearturę. Ćwiczenia terapeutyczne", Jaszczyszyn Elżbieta "Oczekiwania sześciolatków i ich rodzin w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego".
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 19-33 : Pedagogika wczesnoszkolna wobec realnych problemów edukacyjnych w czasach przełomów / Zdzisław Ratajek.
Zawiera: S. 35-49 : O sposobach kształcenia sprawności językowych w edukacji wczesnoszkolnej / Krystyna Gąsiorek.
Zawiera: S. 51-60 : Czy dzieci mogą sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły? / Jagoda Cieszyńska.
Zawiera: S. 61-70 : Strategie terapeutyczne w dysleksji paradygmatycznej i syntagmatycznej / Marta Korendo.
Zawiera: S. 71-89 : TRIZ - pedagogika w procesie aktywizacji poznawczej uczniów klas początkowych / Irena Stańczyk.
Zawiera: S. 91-99 : Środowisko wiejskie specyficznym miejscem kształtowania kultury języka / Anna Szkolak.
Zawiera: S. 101-112 : Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej dzieci w ćwiczeniach z luką informacyjną / Agnieszka Szplit.
Zawiera: S. 113-135 : Mowa dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej wspomagania / Elżbieta Zyzik.
Zawiera: S. 137-156 : Stymulowanie rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci posługujących się ograniczonym kodem językowym / Zuzanna Zbróg, Piotr Zbróg.
Zawiera: S. 159-172 : Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków / Grażyna Krasowicz-Kupis.
Zawiera: S. 173-198 : Zagadnienie periodyzacji rozwoju mowy dziecka / Józef Porayski-Pomsta.
Zawiera: S. 199-208 : Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich / Anna Jakubowicz-Bryx.
Zawiera: S. 209-231 : Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych / Małgorzata Kwaśniewska.
Zawiera: S. 233-258 : Aktywność pisarska dzieci w szkole - o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji / Małgorzata Żytko.
Zawiera: S. 259-276 : Język pisany jako obszar inwersji w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 277-285 : Niska sprawność grafomotoryczna problemem całego życia / Aneta Ratajek.
Zawiera: S. 287-305 : Nauka pisania. Zestawienie bibliograficzne w wyborze / Małgorzata Kwaśniewska.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zakres i zawartość: Zawiera recenzje następujacych książek: Wypych Agnieszka "Wspieranie werbalnego rozwoju dziecka w oparciu o eksperymenty językowe, tropy stylistyczne i dobrą litearturę. Ćwiczenia terapeutyczne", Jaszczyszyn Elżbieta "Oczekiwania sześciolatków i ich rodzin w stosunku do szkoły a realia realizacji obowiązku szkolnego".
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej