301786
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okł.: Wspieranie niezależnego myślenia poprzez edukację matematyczną. U dołu okł.: Visegrad Fund. Nazwy aut. na s. 245-246.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 233-240.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: S. 9-23 : O aktywnym poznawaniu słownych i symbolicznych reprezentacji liczb / Aleksandra Urbańska.
Zawiera: S.24-38 : O dziecięcym orientowaniu się w przestrzeni / Bożena Rożek, Aleksandra Urbańska.
Zawiera: S. 39-44 : Wyrażanie ilości - język dzieci 5-7 letnich / Michaela Kaslová.
Zawiera: S. 45-57 : Regularności geometryczne w uczeniu się dzieci / Ewa Swoboda.
Zawiera: S. 58-68 : Znaczenie koloru w układanych przez dzieci 6 letnie płaskich konstrukcjach linearnych / Jan Amos Jelinek.
Zawiera: S. 69-80 : Dziecięce wyobrażenia i elementarne zdolności geometryczne / František Kuřina, Marie Tichá, Alena Hošpesová.
Zawiera: S. 81-90 : Naturalne sposoby rozwiązywania zadań matematycznych przez dzieci z wykorzystaniem uczenia się przez wgląd / Małgorzata Skura.
Zawiera: S. 93-101 : Kształty w zabawach z najmłodszymi - epizody dydaktyczne / Bożena Rożek.
Zawiera: S. 102-110 : Nakładanie różnych rodzajów aktywności w modelu "matematyka w działaniu" / Michał Lisicki.
Zawiera: S. 111-120 : Matematyka przyjazna dziecku. Model edukacji matematycznej - matematyka w działaniu / Małgorzata Skura.
Zawiera: S. 121-143 : Dziecięce rozumowania matematyczne. Teorie - diagnoza - interpretacja / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera: S. 144-170 : Środowisko edukacyjne - autobus / Milan Hejný, Darina Jirotková.
Zawiera: S. 171-184 : Uwagi o roli historii matematyki w nauczaniu. Rys historyczny pojęcia liczby / Stanisław Domoradzki.
Zawiera: S. 187-195 : Intuicyjny i formalny sposób kształtowania pojęcia liczby naturalnej u dzieci / Stanisław Domoradzki.
Zawiera: S. 196-201 : Twórcza matematyczna aktywność dzieci w kształceniu zintegrowanym / Regina Mamczur.
Zawiera: S. 202-204 : Pociąg Małgorzata Skura, Michał Lisicki.
Zawiera: S. 205-212 : Gry i myślenie matematyczne / Antonín Jančařík, Kateřina Jančǎ̈:íková.
Zawiera: S. 213-222 : Projekt, realizacja i ocena zajęć prowadzonych przez studentów w przedszkolu: punkt widzenia instruktora / Konstantinos Tatsis.
Zawiera: S. 225-232 : Myśli pod rozwagę / Anne D. Cockburn.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej