301345
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: ROZWÓJ METODYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO: Istota metod nauczania całościowego, Historyczne przesłanki rozwoju nauczania początkowgo, Analiza metody ośrodków zainteresowań Ovide Decroly'ego, Ewolucja metody ośrodków zainteresowań (Metoda ośrodków zainteresowań w Polsce w latach 1922-1939, Metoda ośrodków zainteresowań w nauczaniu początkowym dzieci upośledzonych umysłowo w latach 1945-1956), Wprowadzenie metody ośrodków pracy do szkół dla lekko upośledzonych umysłowo w latach 1956-1978, Funkcjonowanie metody ośrodków pracy w szkolnictwie specjalnycm w latach 1978-1989.
Zawiera: METODA OŚRODKÓW PRACY NA WSPÓŁCZESNYM ETAPIE ROZWOJU: Podstawowe założenia metody ośrodków pracy oraz struktura dziennego ośrodka pracy, Analiza ogniw dydaktycznych występujących w dziennym ośrodku pracy, Przegląd badań empirycznych dotyczących realizacji metody ośrodków pracy w klasach I-III szkoły specjalnej, Technika planowania i organizacji zajęć metodą ośrodków pracy.
Zawiera: ŚRODOWISKO SPOŁECZNO-PRZYRODNICZE JAKO WIODACY PRZEDMIOT W DZIENNYM OŚRODKU PRACY: Koncentryczny układ działów oraz treści programowych przedmiotu "Środowisko społeczno-przyrodnicze", Środki dydaktyczne wykorzystywane w realizacji treści środowiska społeczno-przyrodniczego, Korekcyjny charakter treści społecznych oraz przyrodniczych realizowanych w klasach I-III.
Zawiera: ELEMENTY MATEMATYKI WYSTĘPUJĄCE W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM W SZKOLE SPECJALNEJ: Analiza treści matematycznych realizowanych w klasach I-III, Psychologiczna analiza niepowodzeń uczniów klas początkowych w uczeniu się matematyki, Rozwój pojęć matematycznych u dziecka, Teoria mnogości, Kształtowanie pojęcia zbioru u dzieci, Wybrane zagadnienia z teorii liczb naturalnych, Stopień dojrzałości uczniów szkoły specjalnej do opanowania pojęcia liczby naturalnej, Wykorzystanie metod czynnościowych w kształtowaniu pojęcia liczby naturalnej w szkole specjalnej, Monograficzne opracowanie liczb w zakresie pierwszej dziesiątki w klasie I szkoły specjalnej, Metodyka rozwiązywania zadań tekstowych oraz sposoby realizacji tego zagadnienia w szkole specjalnej, Treści geometryczne realizowane w klasach I-III szkoły specjalnej, Wykorzystanie treści matematycznych w dziennym ośrodku pracy.
Zawiera: NAUKA CZYTANIA I PISANIA W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM SZKOŁY SPECJALNEJ: Istota czytania i pisania, Pojęcie i terminologia trudności w nauce czytania i pisania, Trudności w czytaniu i pisaniu występujące u uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, Metody stymulacyjno-korekcyjne stosowane wobec uczniów z zaburzeniami w rozwoju psychoruchowym, Nauka czytania na etapie nauczania początkowego, Początkowa nauka pisania, Kształtowanie umiejętności czytania i pisania w klasie I szkoły specjalnej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej