301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: WIADOMOŚCI OGÓLNE: Szkoła, jej rola i znaczenie w upowszechnianiu kultury fizycznej, Funkcje wychowania fizycznego, Ruch jako podstawowy czynnik rozwojowy.
Zawiera: WŁAŚCIWOŚCI ROZWOJOWE UCZNIÓW 7-10-LETNICH I WYNIKAJĄCE STĄD WNIOSKI PRAKTYCZNE: Dzieci 7-8-letnie (klasy 1-2), Dzieci 9-10-letnie (klasa 3).
Zawiera: PODSTAWOWE POJĘCIA I TERMINY W ZAKRESIE KULTURY FIZYCZNEJ: Kultura fizyczna, Wychowanie fizyczne, Wychowanie zdrowotne, Sport, Rekreacja ruchowa, Zabawa, Sprawność fizyczna, ruchowa, motoryczna i sposoby ich pomiarów (sprawność fizyczna, sprawność ruchowa, sprawność motoryczna, uzdolnienia ruchowe oraz testy określające stopień ich rozwoju).
Zawiera: METODY W WYCHOWANIU FIZYCZNYM: Metody odtwórcze (podające): zabawy naśladowcze, metoda zabawowo-naśladowcza, metoda bezpośredniej celowości ruchu (zadaniowa), metoda ścisła, metoda nauczania programowego, metoda małych obwodów ; Metody twórcze: metoda opowieści ruchowej, gimnastyka twórcza (ekspresyjna) Rudolfa Labana, "Schulwerk" - (Praca szkolna) Karola Orffa, Gimnastyka rytmiczna A. M. Kniessów, Metoda problemowa ; Metody intensyfikujące lekcję wychowania fizycznego: metoda stacyjna (obwodowa), metoda zadań dodatkowych, tor przeszkód ; Metody wiązania ruchu z muzyką: metoda syntetyczna, metoda analityczna, metoda złożona.
Zawiera: FAZY NAUCZANIA RUCHU: Faza generalizacji (prób i błędów), Faza stabilizacji nawyku (przemyślenia i zastosowanie), Faza specjalizacji (uelastycznienie nawyku).
Zawiera: ZASADY NAUCZANIA: Zasada świadomej aktywności, zasada systematyczności, zasada poglądowości, zasada dostępności, zasada trwałości.
Zawiera: NOWOCZESNE TENDENCJE ROZWOJOWE W PROCESIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO.
Zawiera: LEKCJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: Ogólne zasady budowy lekcji, Tok lekcyjny, Osnowa lekcyjna, Przykłady osnów lekcyjnych, Mini - gry sportowe, Lekkoatletyka, Ćwiczenia śródlekcyjne.
Zawiera: PRZYGOTOWANIE SIĘ NAUCZYCIELA - PLANOWANIE I DOKUMENTACJA: Plan działań w zakresie wychowania fizycznego, Roczny plan pracy nauczyciela (rozkład materiału).
Zawiera: NIEKONWENCJONALME PRZYBORY DO WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: Przykłady zastosowania niektórych przyborów nietypowych, Propozycja zastosowania metody oceny ucznia z kultury fizycznej w kl. 1-3.
Zawiera: PRACA Z DZIEĆMI ODBIEGAJĄCYMI OD NORMY W ROZWOJU PSYCHOMOTORYCZNYM: Dewiacje i wady rozwojowe dzieci, ich przyczyny oraz sposoby wyrównywania, Sposoby zapobiegania i wyrównywania nieprawidłowości rozwojowych, Podstawowe zagadnienia z zakresu profilaktyki i korekcji wad postawy ciała.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej