301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera m.in.: Rozwój poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w okresie II Rzeczypospolitej / Danuta Rogowska.
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne w okresie reformy systemu edukacji / Urszula Olesińska.
Psychologiczna pomoc rodzinie - geneza, rozwój, stan aktualny / Elżbieta Gałecka.
Praca z rodzicami / Joanna Sakowska.
Przemoc w rodzinie / Stanisław Orłowski.
Pomoc psychologa i pedagoga we wczesnym okresie nauki szkolnej / Elżbieta Koźniewska.
Wspomaganie rozwoju dziecka / Teresa Opolska.
Wybrane aspekty pomocy dzieciom i młodzieży wybitnie zdolnym / Mirosława Partyka.
Program UNESCO "Potrzeby specjalne uczniów w klasie" w Polsce / Anna Fus.
Pomoc dzieciom z wadami słuchu / Jadwiga Smoleńska.
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu głębokim / Maria Piszczek.
Wspomaganie rozwoju małego dziecka niewidomego i słabowidzącego / Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz.
Ewolucja przepisów na rzecz osób niepełnosprawnych - od segregacji do integracji / Maria Socha.
Diagnoza i metody badań pedagogicznych w poradnictwie / Maria Sobolewska.
Testy w diagnozowaniu sytuacji szkolnej dziecka / Elżbieta Zwierzyńska.
Rozpoznawanie i diagnozowanie problemów uczniów zagrożonych uzależnieniem / Joanna Szymańska.
Testy w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym / Anna Frydrychowicz.
Poradnictwo zawodowe / Grażyna Sołtysińska.
Przygotowanie do zawodu osób upośledzonych umysłowo / Danuta Bonder.
Proces poszukiwania pracy na przykładzie programu "Spadochron" / Alina Michałowska.
Rola socjologa w pracy poradni / Anna Braunek.
Znaczenie pomocy logopedycznej / Elżbieta Stecko.
Pedagog szkolny w systemie poradnictwa edukacyjnego i wychowawczego / Maria Kazimierczak
Dyrektorzy poradni o współpracy z pedagogiem szkolnym / Jadwiga Markert-Depta.
Przeciwdziałanie nieprzystosowaniu społecznemu dzieci i młodzieży / Andrzej Laskowski.
Profilaktyka uzależnień w systemie oświaty / Bożenna Kamińska-Buśko.
Rozwój form samodoskonalenia się psychologów, pedagogów oraz innych pracowników resortu edukacji / Ewa Sadowska.
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne wobec zagrożenia młodzieży HIV/AIDS / Grażyna Mierzejewska.
Origami - możliwości wykorzystania w pracy wychowawczej i edukacyjnej w placówkach opiekuńczo-wychowawczych / Jolanta Czajka.
Wydawnictwa Centrum Metodycznego Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej w latach 1994-1999.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej