301315
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Dyslexia and literacy : theory and practice
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Dyslexia and literacy : theory and practice" 2002.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 483-522.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dysleksja oraz umiejętność czytania i pisania. Podstawowe zagadnienia ; Neurobiologia dysleksji ; Rozwiązywanie paradoksów dysleksji ; Hipoteza reprezentacji fonologicznych jako sposób rozumieniadysleksji: od teorii do praktyki ; Procesy wzrokowe ; Model równowagi półkulowej i dysleksja.
Zawiera: Dysleksja: funkcje poznawcze oraz ich wpływ na umiejętność czytania i pisania ; Standardy dotyczące umiejętności czytania i pisania. Wyniki badań narodowych i międzynarodowych.
Zawiera: Ocena i planowanie nauczania oraz nauki ; Proces czytania. Rozwijanie tej umiejętności i konsekwencje dla nauczania ; Od diagnozy do interwencji. Stanowisko psychologii wychowawczej.
Zawiera: Dzieci uczące się języka angielskiego jako języka dodatkowego ; Rola koordynatora wsparcia edukacyjnego: odpowiedź na wyzwania ; Różnorodność potrzeb edukacyjnych uczniów jako wyzwanie dla nauczyciela kształcenia początkowego.
Zawiera: Dysleksja a umiejętność czytania i pisania: wyzwania na poziomie szkoły średniej ; Indywidualne plany nauczania dla uczniów dyslektycznych.
Zawiera: Metody poznawcze w dysleksji: style uczenia się i umiejętność myślenia ; Myślenie w parach. Ustrukturyzowana interakcja z rówiesnikami, rodzicami i wolontariuszami ; Metapoznanie oraz procesy czytania i pisania.
Zawiera: Krytyczne podejście do tekstu i dostęp do leksykonu ; Zmienne definicje umiejętności czytania i pisania: konsekwencje dla pedagogii i badań naukowych.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej