301315
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 376-056.45:37.091.3::005.336.1
Wnioski z dyskusji na temat ucznia zdolnego we współczesnej szkole. Konieczność zmian w systemie szkolnym w związku z rozwojem technologii informacyjnych. Konieczność rozpoznania, opisania i rozwijania talentów ucznia zdolnego.
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Talentierte Schüler und seine Feinde,
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Der talentierte Schüler und seine Feinde" 2008.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Dziesięć wielkich tematów tabu związanych ze szkołą... ; Masowe niszczenie talentów albo dlaczego już nie stać nas na systematyczne unicestwianie talentów naszych dzieci ; Indywidualne uzdolnienia jako przeszkoda albo dlaczego szkoła próbuje z utalentowanych sprinterów zrobić słabych maratończyków ; Szczera prawda albo dlaczego najlepsze szkoły na świecie nie kosztują więcej niż najgorsze.
Zawiera: Dyktatura średniaków albo dlaczego najlepsi nauczyciele w szkole są szykanowani, a nie są wspierani ; Ciemna strona bezsilności albo ile odrzucenia i błędnych wyroków zniesie młody człowiek.
Zawiera: Niewychowane pokolenie albo dlaczego coraz więcej rodziców obwinia szkołę za własne porażki ; Czarna dziura albo dlaczego znikają talenty wielu młodych ludzi w drodze do dorosłości.
Zawiera: Zasada odpowiedzialności albo jak rodzice mogą prawidłowo wspierać rozwój talentów swoich dzieci ; Szkoła jako dobry trening przed walką albo trudna droga do wychowania samego siebie ; Wróg czai się w nas samych albo czego mogą nauczyć się przyjaciele utalentowanego ucznia od Harry'ego Pottera.
Dużo krzyku o nic : Dlaczego pytaniu, czy droga do raju prowadzi przez szkołę łączoną (Gesamtschule), nadano wymiar religijny ; Dlaczego debata na temat Programu Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów - PISA poruszyła lawinę pytań, które zmierzają w złym kierunku.
Zawiera: Szkoła przyszłości albo dlaczego już dawno temu wynaleziono koło ; Przyjaciel utalentowanego ucznia.
Zawiera: Gdzie talenty waszych dzieci będą odkryte i wspierane. Przykłady szkół w Austrii i w Niemczach, które starają się uczyć lepiej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wnioski z dyskusji na temat ucznia zdolnego we współczesnej szkole. Konieczność zmian w systemie szkolnym w związku z rozwojem technologii informacyjnych. Konieczność rozpoznania, opisania i rozwijania talentów ucznia zdolnego.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej