301315
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Wczesna edukacja dziecka - stan, potrzeby i kierunki przemian.
Zawiera: Dziecko sześcioletnie w szkole. Szansa czy zagrożenie? / Krystyna Żuchelkowska.
Zawiera: Dziecko w siódmym roku życia a start szkolny / Jerzy Niemiec.
Zawiera: Wczesna edukacja dzieci - stan, potrzeby i kierunki przemian / Sabina Guz.
Zawiera: Start szkolny uczniów - studium porównawcze / Mirosława Cylkowska-Nowak.
Zawiera: Obowiązek szkolny w krajach Unii Europejskiej / Dariusz Ochmański.
Zawiera: Problematyka startu szkolnego na łamach czasopism pedagogicznych w latach 2000-2008 / Elzbieta Marek, Olga Zamecka-Zalas.
Zawiera: Znaczenie dzieciństwa w rozwoju osobowości / Stanisław Włoch.
Zawiera: Wcześniejszy start szkolny w kontekście rozwoju i edukacji dziecka / Bożena Muchacka.
Zawiera: Edukacja dziecka. Ograniczenia i możliwości - perspektywy / Irena Adamek.
Zawiera: Dziecko jako podmiot edukacji w świetle nowej podstawy programowej klas I-III / Józef Bałachowicz.
Zawiera: Start szkolny dziecka sześcioletnieggo - między koniecznością a potrzebą / Krystyna Kusiak, Renata Stawinoga.
Zawiera: Opinie nauczycieli edukacji elementarnej na temat wcześniejszego startu szkolnego / Iwona Zwierzchowska.
Zawiera: Wcześniejsza edukacja dzieci sześcioletnich w szkole w opiniach nauczycieli przedszkoli / Iwona Rudek, Anetta Soroka-Fedorczuk.
Zawiera: Dziecko sześcioletnie w systemie edukacyjnym w opinii studentów kierunków pedagogicznych / Małgorzata Gogolewska-Tośka.
Zawiera: Gotowość współczesnej polskiej szkoły do przyjęcia sześciolatków / Marzenna Magda-Adamowicz.
Zawiera: Start szkolny a osiągnięcia rozwojowe i edukacyjne dzieci sześcioletnich.
Zawiera: Diagnoza w edukacji przedszkolnej / Lucyna Smółka.
Zawiera: Staż przedszkolny wobec społecznych uwarunkowań dojrzałości szkolnej sześciolatków / Barbara Walasek-Jarosz.
Zawiera: Rozwój psychoruchowy dziecka sześcioletniego a zasady konstruowania procesu nauczania w edukacji wstępnej - w świetle obniżenia obowiązku szkolnego / Anna Witkowska-Tomaszewska.
Zawiera: Kompetencje społeczne dziecka a wcześniejszy start szkolny / Małgorzata Cywińska.
Zawiera: Społeczno-emocjonalna gotowość dzieci sześcioletnich do podjęcia nauki (na podstawie badań własnych) / Aleksandra Skowrońska.
Zawiera: Znaczenie edukacji przedszkolnej w rozwoju emocjonalnym człowieka / Jolanta Barszcz-Skowronek.
Zawiera: Możliwości dynamizowania rozwoju moralnego dziecka sześcioletniego w świetle nowej podstawy programowej / Marta Buk-Cegiełka.
Zawiera: Sześciolatek - homo loquens? Uwagi o językowym przygotowaniu dziecka sześcioletniego do startu szkolnego / Anna kowalska.
Zawiera: Poznawcze i społeczne uwarunkowania osiągnięć w czytaniu sześciolatków / Grażyna Krasowicz-Kupis.
Zawiera: Wybrane teoretyczne i praktycznne problemy motywowania dzieci sześcioletnich do uczenia się czytania / ZUzanna Zbróg.
Zawiera: Konteksty elementarnej edukacji muzycznej dzieci przedszkolnych / Lidia Kataryńczuk-Mania.
Zawiera: Sprawność motoryczna - ważny element przygotowania dziecka do szkoły / Jolanta Andrzejewska, Katarzyna Nieleszczuk.
Zawiera: Potrzeba edukacji konsumenckiej najmłodszych - zarys zagadnienia / Grażyna Kwiatkowska, Renata Maksymiuk.
Zawiera: Wspierająca rola środowiska edukacyjnego i rodzinnego w rozwoju dziecka.
Zawiera: Indywidualizacja programu kształcenia warunkiem zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb dzieci / Ewa Skrzetuska.
Zawiera: Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i ich realizacja w szkole / Katarzyna Jaworska-Biskup.
Zawiera: Warunki wspierania rozwoju dziecka z grupy ryzyka dysleksji / Barbara Kurowska.
Zawiera: Odroczenie obowiązku szkolnego szansą na przyszłe sukcesy edukacyjne dzieci / Ewa Lewandowska.
Zawiera: Opieka zdrowotna i socjalna w placówkach szkolnych w kontekście potrzeb rozwojowych dziecka / Teresa Parczewska.
Zawiera: Wspieranie nauczycieli przedszkola w ocenie dojrzałości szkolnej dziecka przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną w Leżajsku / Magdalena Kozyra-Sekulska.
Zawiera: Od poglądowości do działalności dziecka w szkole. Organizacja środowiska wspierającego rozwój uczniów w deklaracjach przyszłych nauczycieli / Beata Bednarczuk.
Zawiera: Mądrość ukryta w zabawie - wspieranie zdolności dzieci w kształceniu zintegrowanym / Iwona Czaja-Chudyba.
Zawiera: Podmiotowość dziecka w wieku przedszkolnym w świetle zdarzeń krytycznych / Małgorzata Sawińska.
Zawiera: Aksjologiczne aspekty kompetencji zawodowych nauczyciela szansą i wyzwaniem dla wcześniejszego startu szkolnego / Alicja Olszak.
Zawiera: Nauczyciel sześciolatka-pierwszoklasisty. Pytania, wątpliwości, dylematy / Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk.
Zawiera: Nauczyciel twórcą efektywnego środowiska edukacyjnego szkoły / Maria Hawrylak.
Zawiera: Przygotowanie nauczyciela wczesnej edukacji do kształcenia literackiego / Małgorzata Centner-Guz.
Zawiera: Stan aktualny, potrzeby i bariery rozwoju zawodowego nauczcyieli klas I-III szkół podstawowych / Barbara Bilewicz-Kuźnia.
Zawiera: Wsparcie środowiska rodzinnego jako warunek efektywnego oddziaływania edukacji przedszkolnej / Teresa Sokołowska-Dzioba.
Zawiera: Edukacyjne wsparcie rodziców a poziom gotowości szkolnej dzieci / Małgorzata Chojak.
Zawiera: Opinie rodziców o wykorzystaniu podręczników w edukacji przedszkolnej / Anna Jakubowicz-Bryx.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej