301315
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 159.922.7:612.7/.8:159.91
Wybrane zagadnienia dotyczące pamięci: ćwiczenia pamięci symultanicznej i sekwencyjnej.
Wczesna nauka czytania jako stymulacja rozwoju dziecka w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym ; Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek (a, u, i) i sylab otwartych ; Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych. Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Rozwój sprawności motorycznej i manualnej.
Zawiera: Rozwój motoryczny w pierwszym roku życia: ruchy głowy, umiejetność siedzenia, postawa wyprostowana, chodzenie, chwytanie i manipulowanie, odruchy, rozwój ruchów.
Zawiera: Rozwój motoryczny i manualny w wieku poniemowlęcym ; Rozwój motoryczny w drugim roku życia: rozwój dużej i małej motoryki, rozwój praksji oralnej ; Rozwój motoryczny i manualny w trzecim roku życia: rozwój dużej i małej motoryki, praksja oralna.
Zawiera: Rozwój motoryczny i manualny w wieku przedszkolnym - rozwój motoryczny i manualny w czwartym roku życia , rozwój pięcio- i sześciolatków.
Zawiera: Rozwój spostrzegania wzrokowego w pierwszym roku życia: skupianie wzroku i zatrzymywanie go na poruszającym się przedmiocie, kontakt wzrokowy z osobami dorosłymi, uśmiech - niewerbalna rozmowa, obserwowanie działań włąsnych i dorosłego, obserwowanie otoczenia podczas zabawy, początki koordynacji wzrokowo-ruchowej, zachowania intencjonalne, "czytanie" książeczek, próby rysowania, umiejętnosci dziecka zdobywane w pierwszym roku życia.
Zawiera: Rozwój spostrzegania wzrokowego w wieku poniemowlęcym: rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej w drugim i trzecim roku życia, umiejętności dziecka.
Zawiera: Rozwój analizy i syntezy wzrokowej dzieci w wieku przedszkolnym: ćwiczenia analizy i syntezy wzrokowej dla cztero-, pięcio- i sześciolatków (samodzielne zdobywanie wiedzy o świecie).
Zawiera: Rozwój spostrzegania słuchowego w pierwszym roku życia: reagowanie na dźwięk dzwonka, na odgłosy płynące z otoczenia, słuchanie melodii mowy, dźwieków grzechotki, samodzielne eksperymentowanie dźwiękami, poszukiwanie nowych dźwięków, rozumienie emocjonalnych wpowiedzi rodziców, odkrywanie świata muzyki, rozumienie znaczenia wypowiedzi słownych, umiejętności dziecka zdobywane w pierwszym roku życia.
Zawiera: Rozwój spostrzegania słuchowego w wieku poniemowlęcym - rozwój możliwości słuchowych dziecka w drugim i trzecim roku życia, umiejętności dziecka zdobywane w wieku poniemowlęcym.
Zawiera: Rozwój spostrzegania słuchowego w wieku przedszkolnym - ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej dla cztero- pięcio- i sześciolatków.
Zawiera: Rozwój mowy.
Zawiera: Rozwój języka w pierwszym roku życia ; Rozwój języka w wieku poniemowlęcym: rozwój mowy w drugim roku życia, słownik dziecka dwuletniego, rozwój mowy w trzecim roku życia.
Zawiera: Rozwój języka w wieku przedszkolnym: ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej dla cztero-, pięcio- i sześciolatków.
Zawiera: Rozwój języka w wieku poniemowlęcym: rozwój mowy w drugim i trzecim roku życia, słownik dziecka dwuletniego.
Zawiera: Rozwój języka w wieku przedszkolnym.
Zawiera: Rozwój zabawy w wieku niemowlęcym: zabawa palcami - ćwiczenia schematów sensoryczno-motorycznych, zabawa grzechotką - poznawanie świata, nowe zabawki, nowe osoby - odkrywanie nieznanych światów, zabawa przez naśladownictwo, nowe zabawki, nowe działania - wykorzystanie narzędzi, etapy rozwoju zabawy i mowy w wieku niemowlęcym.
Zawiera: Rozwój zabawy w wieku poniemowlęcym: poszukiwanie nowych efektów własnych działań, zabawy konstrukcyjne, początki zabawy tematycznej, etapy rozwoju zabawy i mowy w wieku poniemowlęcym.
Zawiera: Rozwój zabawy w wieku przedszkolnym: zabawy tematyczne czterolatów, zabawy z regułami dla pięcio- i sześciolatków.
Zawiera: Ćwiczenie umiejętności naśladowania.
Zawiera: Rozwój zachowań społecznych i emocji.
Zawiera: Rozwój społeczny i emocjonalny w pierwszym roku życia: płacz - pierwszy akt komunikacji, interakcja twarzą w twarz, rozumienie emocji, kształtowanie sie przywiązania, rozwój niewerbalnego dialogu, temperament a socjalizacja, matka i inni, wspólna uwaga.
Zawiera: Rozwój społeczny i emocjonalny w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym.
Zawiera: Kształtowanie się dominacji stronnej.
Zawiera: Podstawowe informacje o budowie mózgu - rozwój mózgu w ontogenezie ; Asymetria półkulowa (różnice autonomiczne w budowie prawej i lewej półkuli, lateralizacja mowy, lateralizacja funkcji wzrokowo-przestrzennych ; Współpraca lewej i prawej półkuli mózgowej: badania Rogera Sperry'ego, rola spoidła wielkiego.
Zawiera: Badanie wzorca lateralizacji.
Zawiera: Kształtowanie się lateralizacji u dzieci w wieku 0-3 i 4-6 lat.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przedmiot: Wybrane zagadnienia dotyczące pamięci: ćwiczenia pamięci symultanicznej i sekwencyjnej.
Przedmiot: Wczesna nauka czytania jako stymulacja rozwoju dziecka w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym ; Nauka powtarzania, rozpoznawania i odczytywania samogłosek (a, u, i) i sylab otwartych ; Nauka globalnego rozpoznawania i odczytywania wyrażeń dźwiękonaśladowczych. Nauka globalnego rozpoznawania wyrazów.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej